سومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور با انجام دو بازی امروز دنبال شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، روز سوم مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور که تا بعد از ظهر امروز به طول انجامید، با دو دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه با متین ورامین و رویارویی شهرداری زاهدان با آلومینیوم المهدی بندرعباس پیگیری شد.

در اولین دیدار امروز تیم شهرداری ارومیه با شروع خوب بازی، در همان گیم اول با اختلاف و نتیجه 25بر 18 متین ورامین را تسلیم کرد، اما در ادامه بازیکنان متین ورامین برای بقا در کورس صعود با جبران اشتباهات خود پیروزی گیم دوم را با نتیجه 25 بر 17 از آن خود کردند.

متین ورامین در ادامه با انگیزه ظاهر شد و گیم‌های سوم و چهارم را نیز به ترتیب با امتیازات 25 بر 18و 25 بر19به نفع خود پایان داد تا با پیروزی سه بر یک در مجموع اولین پیروزی خود را کسب کند و اولین شکست را در کارنامه ارومیه نمایان کند.

با نتیجه رقم خورده در این دیدار تمامی تیم‌های گروه یک چشم به صعود دارند و تکلیف تیم صعودکننده در این گروه به روز پایانی مسابقات کشیده شد.

در دومین دیدار امروز تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس همانطور که انتظار می‌رفت، ظاهر شد و در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 11 و 25 بر 17 و گیم سوم را نیز 25 بر 15به نفع خود رقم زد تا شهرداری زاهدان را به عنوان اولین تیم بازمانده از صعود به مرحله بعد معرفی نماید.

در ادامه مسابقات روز سوم عصر امروز نوین کشاورز تهران برابر میزان مشهد قرار می‌گیرد که در صورت شکست تیم تهرانی دومین تیم حذف شده از گروه دوم مسابقات لقب می‌گیرد و تیم میزان مشهد حضور خود در مرحله بعد را پررنگ‌تر می‌بیند.

همچنین تیم میزبان باریج اسانس کاشان برابر پیکان تهران از مدعیان قهرمانی لیگ قرار می گیرد و در صورت برتری هر کدام به عنوان اولین تیم صعودکننده مسابقات به مرحله بعد معرفی می شوند.

دیدار پایانی روز سوم لیگ برتر جوانان کشور امشب بین تیم‌های جواهری گنبد و شهرداری تبریز صورت می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار