تیم ملی والیبال کشورمان در سومین بازی خود از سری مسابقات جام قهرمانان قاره ها امروز مقابل تیم روسیه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سعید معروف کاپیتان تیم ایران در نشست مطبوعاتی بعد از بازی اظهارداشت: ما در برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی کردیم. تیمی که قدرتمند است و والیبال را خوب بازی می کند. دو ست اول بازی خیلی نزدیک بود ولی در ست سوم ما نتوانستیم انگیزه دو ست گذشته را حفظ کنیم. ما باید یاد بگیریم که چطور از توپ های برگشتی استفاده کنیم.

سرگئی ماکاروف کاپیتان تیم ملی روسیه نیز گفت: ما امروز توانستیم خوب بازی کنیم. به نظر من عامل برد ما در بازی برابر ایران سرویس های خوبی بود که بازیکنان مان به زمین حریف زدند.

آندری ورونکوف سرمربی روسیه افزود: ما می دانستیم که ایران تیمی است که در دفاع و توپ گیری خوب کار می کند و بازیکنانش هم والیبال را سطح بالا بازی می کنند. بنابر این باید با تمرکز کامل بازی می کردیم تا برنده باشیم. همان اتفاقی که در بازی اول برابر ایتالیا برای ما نیفتاد. در مقابل ایران دو ست اول می توانست نتیجه برعکس باشد ولی به دلیل همان تمرکز ما توانستیم ببریم.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ایران خاطر نشان کرد: همانطور که در کنفرانس خبری دیروز هم گفتم ما برای برد مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنیم. جام قهرمانان قاره ها بهترین فرصت برای ماست که در مقابل بهترین های جهان چیزهای جدید یاد بگیریم و توان و قدرت خود را افزایش بدهیم. بازیکنان ما هنوز استقامت ذهنی برای ادامه بازی با قدرت های والیبال را به طور کامل به دست نیاورده اند ولی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده اند. امروز دفاع ما تحت تاثیر فیزیک منحصر به فرد روس ها بیشتر منتظر اسپک های قدرتمند آنها بود. در حالیکه بازیکنان روسیه هم با تکنیک هستند. هم با هوش. می دانند که چطور از توپ بهترین استفاده را ببرند.

وی افزود: امروز من از مجتبی میرزاجانپور به عنوان بازیکن اصلی استفاده کردم. چون در برابر ایتالیا خیلی خوب بازی کرد. او آینده خوبی دارد و من این شانس را به او دادم که در برابر روسیه هم به میدان برود و تجربۀ بازی در این سطح والیبال را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۳:۱۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
واقعا تیمی قوی بود روسیه...امیدوارم بچه ها در آینده بتونن اون رو ببرن.
آخرین اخبار