در هفته‌ای که گذشت نمایشگاهی از هنرمندان استان مازندران با عنوان ویترای ( نقاشی بر روی شیشه) در نگارخانه هنر ایران برگزار شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، هنرهای تجسمی در هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعددی بود؛ در هفته گذشته آثار ششمین دوسالانه تصویرگری از دیوار نگارخانه‌های توسعه فرهنگی، هنری صبا جمع‌آوری شد.
 
ششمین دوسالانه تصویرگری دربرگیرنده تازه‌ترین آثار هنرمندان تصویر گر کشورمان بود که به اعتقاد بسیاری از پیشکسوتان  تصویرگری این دوره از دوسالانه تصویرگری علیرغم آنکه با تاخیر از یازده برگزار شده است، یکی از بخش‌های اصلی این دوره از دو الانه تصویرگری بخش کتابهای مصر بود که آثار کم نظیری در حوزه تصویرگری کتاب به نمایش گذاشته شد.

 
***ویترای هنر سنتی ایران
 
در هفته ای که گذشت نمایشگاهی از هنرمندان استان مازندران با عنوان ویترای ( نقاشی بر روی شیشه) در نگارخانه هنر ایران برگزار شد.
 
در این نمایشگاه بیش از 20  اثر آیینه کاری شده که با هنر سنتی ویترای ارائه شد این نمایشگاه تا 6 آذر در نگارخانه هنر ایران ادامه دارد.

 
***مکتب سقاخانه در موزه هنرهای معاصر تهران باقی ماند
 
نمایشگاه مکتب سقاخانه نیز که از مرداد ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان از این نمایشگاه تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
 
در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان برجسته کشورمان در زمینه جنبش سقاخانه به نمایش گذاشته شده است.
 
**عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران
 
در ابتدای هفته آینده یعنی دوم آذر ماه خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه را روز با عکاسان ایران خواهد بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۲:۲۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
با دیدن این ویترای زیبا از خودم ناامید شدم.
آخرین اخبار