آیت اللهˈ عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: برای تیم مذاکره کننده هسته ای که نماینده عزت و حقوق ملت ایران هستند آرزوی موفقیت و توفیق می کنیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار ˈ علی ربیعی ˈ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با وی، با بیان اینکه نظام اسلامی باید از طریق تعاونی و تولید کار اداره شود افزود: این به معنای کرامت انسان است.
آیت الله جوادی آملی گفت: زمانی می توان ادعای نظام اسلامی را داشت که هیچ شخصی گرسنه نبوده و همگان بر سر سفره دسترنج خود بنشینند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) دست کارگر را بوسید افزود: ایشان دست کارگری را بوسید که خودش کارفرمای خودش بود و از حاصل سفره خود می خورد، مزدور نبود و کرامت داشت.

آیت الله جوادی آملی گفت: مزدوری و مزدورپروری در اسلام مکروه است و با تعاونی و رونق آن می توان با این آسیب برخورد کرد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه برای دیدار با مراجع تقلید وارد قم شد.

وی چهارشنبه شب با حضرات آیات مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار کرد.

ربیعی همچنین روز پنج شنبه با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران و آیات نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم چنین در جریان این سفر دو روزه در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت و مفاهیم قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون کشور شرکت کرد. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.