معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از احداث جایگاه عرضه کارت بلیت در میادین این منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میادین منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ استفاده از سیستم کارتهای الکترونیکی در حمل و نقل عمومی و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میادین منطقه 18 با همکاری و مشارکت اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران و ترافیک نواحی 7 گانه منطقه، جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جانمایی جایگاه عرضه کارت بلیت الکترونیکی در میدان شهید باقری با هدف ترویج فرهنگ استفاده از سیستم کارتهای الکترونیکی در حمل و نقل عمومی از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: بهسازی عرضه و تامین 25 سرپناه اتوبوس در معابر واقع در منطقه 18 با استفاده از پروژکتورهای smd (دارای قابلیت کاهش مصرف برق و محفظه ضد سرعت) از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 است .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.