سرمربی تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد بازی خوب و بد در ابتدای لیگ اهمیتی ندارد و مهم تلاش بازیکنان در زمین است.

مصطفی هاشمی بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال قشم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: بازی خوب و بد در ابتدای لیگ اهمیتی ندارد، مهم این است که بازیکنانم تلاش می کنند. خوشبختانه در ارائه کاری که بلدیم، مشکلی نداریم و تیم ما سخت در جریان بازی دفاع می کند.

تیم قشم هم مقابل مهرام برای دفاع تلاش می کرد اما با دفاع این تیم فرصت خوبی برای گلزنی بازیکنانی مثل داورپناه ایجاد می شد و البته تغییری در نوع دفاع حریف ایجاد نمی شد تا جلوی چنین فرصتهایی گرفته شود. مصطفی هاشمی هم با توجه به سابقه میتف سرمربی قشم در تیم ملی و کار این مربی با جوانان از این نوع بازی حریف راضی نبود با این اعتقاد که این شکل مربیگری چیزی به بسکتبال اضافه نمی کند. با این وجود سرمربی مهرام تنها همین توضیح را ارائه کرد: تیم قشم مقابل ما 40 دقیقه دفاع "زون" انجام داد و همین باعث سختی کار تیم ما شد.

سرمربی مهرام از طرفی تعریف از تنها یک بازیکن را بی انصافی می داند و می گوید: دست گذاشتن روی یک بازیکن واقعا بی انصافی است. بسکتبال کار گروهی است و بازیکنان با هم شرایطی را پیش می آورند که یک یا دو نفر خوب به نظر می رسند. برایم این از هر چیزی مهمتر است که بازیکنان واقعا تلاش می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
اخه این جا گیم هست
آخرین اخبار