میز گردی در مجلس دومای روسیه در خصوص تروریسم در سوریه با حضور سفیر سوریه در مسکو برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، این میزگرد درباره تروریسم در سوریه و تأثیرات آن بر اقشار مختلف جامعه این کشور بود.

 از دو سال پیش با آن روبرو هستند خطری است که همه جوامع جهان و همچنین تمدنی را که از بیش از دو هزار سال پیش به وجود آمده است تهدید می‌کند.

ریاض حداد سفیر سوریه در روسیه تأکید کرد این تروریسم به خطری تبدیل شده است که زندگی مسالمت آمیز و مشترک  را در سوریه تهدید می کند و کشورهایی مانند عربستان و قطر و ترکیه از این تروریسم حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند.

نیکولای بالاشف معاون رئیس بخش روابط خارجی در کنیسه روسی گفت:« در قبال آنچه که در سوریه رخ می دهد نمی توان سکوت کرد. تروریستها به برادران سوری ما آزار می رسانند و به همه مقدسات حمله می کنند. ما در تلاشیم با فرستادن کمکهای بشردوستانه از بار رنج و سختی مردم سوریه بکاهیم. ما در تلاشیم نگاه جامعه جهانی را به آنچه که در سوریه رخ می دهد متوجه کنیم این حوادث، تمدن ریشه دار این کشور را تهدید می کند.»

پاول داروخین عضو فراکسیون کمونیست در مجلس دومای روسیه گفت:« مایلم به برادران سوری بگویم دولت روسیه هرگز سوریه را تنها نخواهد گذاشت و به این کشور تا می تواند کمک مادی و معنوی و حتی نظامی خواهد کرد. روسیه و سوریه و همه شرکا باید به ائتلاف امپریالیستی جهانی که تروریسم تکفیری در کنار آن قرار گرفته است پاسخ دهد.»

انتهای پیام/
برچسب ها: دوما ، روسیه ، سوریه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار