دوم تا پنجم آذر؛

مراسم بزرگداشت هفته‌ قرآن و دانشگاه در علم و صنعت ايران برگزار مي‌شود

دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه علم و صنعت ایران از برگزاري سلسله‌ برنامه‌هاي هفته قرآن و دانشگاه در اين دانشگاه خبرداد.

محمدجواد رشنو دبیر کانون قرآن و عترت (ع)  دانشگاه علم و صنعت ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران از برگزاري مراسم بزرگداشت هفته قرآن و دانشگاه در اين دانشگاه علم و صنعت خبرداد و گفت: اين برنامه‌ها به منظور ايجاد ارتباط و انس بيشتر دانشجويان با قرآن از شنبه تا سه‌شنبه هفته آينده(دوم تا پنجم آذر) در اين دانشگاه برگزار مي‌شود.

وي در توضيح برنامه‌هاي دوم و سوم آذر گفت: محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی استاد سعید طوسی و شرح مبانی و روش تدبر در قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین استاد صبوحی روزهاي شنبه و يکشنبه برگزار خواهد شد.

دبیر کانون قرآن و عترت (ع)  دانشگاه علم و صنعت ایران اضافه کرد: همچنين همایش قرآنی "صراط" شامل تلاوت قرآن کریم توسط استاد کریم منصوری، سخنرانی دکتر میرباقری، اجرای برنامه توسط حافظ 8 ساله علی فیضی از ديگر برنامه‌هايي است که به همين مناسبت روز دوشنبه در دانشگاه برگزار خواهد شد.

رشنو تصريح کرد: محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حافظ کل قرآن و نخبه علمی و قرآنی کشور سید میعاد صالحی براي روز سه‌شنبه در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينکه حضور عموم علاقمندان در اين برنامه‌ها بلامانع است، خاطرنشان کرد: اين برنامه‌ها در روزهاي يادشده بعد از نماز عصر در مسجدالشهدای دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار