سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور آذربایجان گفت: از آنجا که مسابقات جایزه بزرگ باکو را در پیش داشتیم حضور در جام ملتهای اروپا را چندان جدی نگرفتیم.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با نفرات سوم وچهارم خود ردجام ملت های اروپا شرکت کردیم و با این وجود تیم ترکیه که قهرمان این دوره از رقابتها شد را با نتیجه 4 بر 3 شکست دادیم.
 
وی تصریح کرد:در هرصورت رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ فیلا که در باکو برگزار می شود برای ما اهمیت ویژه ای دارد به همین منظور من تیم آذربایجان را در جام ملت های اروپا در مسکو همراهی نکردم چرا که اردوی تیم ما برای حضور پرقدرت در تورنمت باکو برقرار بود.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور آذربایجان در ادامه با اشاره به رقابتهای جام جهانی عنوان کرد:ما علاوه بر حضور مقتدرانه در مسابقات جام باکو نیم نگاهی هم به رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی داریم  بر همین اساس سعی خواهیم داشت یک تیم منسجم را نیز آماده شرکت در این میدان مهم کنیم.
 
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران افزود: در حال حاضر فرنگی کاران ما به لحاظ جسمی و فنی در وضعیت مطلوبی قرار دارند که در این مدت کوتاه باقیمانده تا آغاز رقابتهای بین المللی جام جایزه بزرگ فیلا آنها را از نظر روحی و روانی هم به شرایط صددرصدی نردیک خواهیم کرد.
 
خیرآبادی در خاتمه با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره امید نوروزی به میادین خاطرنشان کرد:تیم ملی ایران را در جام باکو نفراتی خوبی همراهی می کنند که شاخص ترین آنها امید نوروزی قهرمان بازهای های المپیک لندن است،هر چند وی بعد از این رقابتها در هیچ رقابتی شرکت نکرده ولی او در هر شرایطی بهترین است در نهایت برای  نوروزی و تیم ایران در این مسابقات آروزی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خیرآبادی ، کشتی ، باکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار