مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از پیوستن حسین بادامکی و مجتبی رمضانی در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال به تیم صبای قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد رضا کشوری فرد افزود: با نظر کادر فنی حضور حسین بادامکی و مجتبی رمضانی از باشگاه های پدیده مشهد و نساجی قائم شهر در صبای قم قطعی شد.
وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید برای صبای قم در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر، اظهار داشت: تاکنون جذب حسین بادامکی بازیکن تیم پدیده شاندیز و رمضانی بازیکن نساجی قائم شهر از لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام خلیج فارس قطعی شده است و این بازیکنان با نظر کادر فنی به تیم اضافه شده اند.
وی با اشاره به تغییرات اعمال شده در کادر فنی صبای قم در بین نیم فصل، خاطرنشان کرد: بنده تا آخرین لحظه از محمد مایلی کهن که زحمات زیادی برای تیم در نیم فصل نخست کشید، حمایت کردم ولی با توجه به نتایجی که تیم در طول نیم فصل گرفت، هیئت مدیره به این نتیجه رسید که با اعمال تغییراتی زمینه را برای کسب بهتر نتیجه تیم در نیم فصل دوم فراهم سازند.
کشوری فرد، ضمن تقدیر از زحمات سرمربی سابق تیم صبای قم، تصریح کرد: از صمد مرفاوی سرمربی جدید صبای قم حمایت کامل خواهم داشت، این تیم برای برگزاری یک اردوی یک هفته ای به جزیره کیش سفر کرد و تمرینات خود زیر نظر کادر فنی جدید در این جزیره را دنبال کرد.
وی گفت: خوشبختانه تیم تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته است و آمادگی لازم را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ برتر پیدا کرده است، همچنین مدیریت باشگاه نیز با هماهنگی لازم با کادر فنی بدنبال جذب بازیکنان در راستای ترمیم نقاط ضعف تیم هستند تا بتوانیم در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی و در شان تیم صبای قم دست یابیم.
کشوری فرد با بیان اینکه کادر فنی ارتباط خوب و صمیمی با بازیکنان برقرار کرده است، یادآور شد: تمرینات با حضور بازیکنان و زیر نظر کادر فنی ادامه دارد و تمامی بازیکنان با جون و دل در تمرینات حاضر می شوند و امیدواریم با کسب نتایج لازم تیم در نیم فصل دوم به رده های بالای جدول صعود کند.
صبای قم در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال،جمعه آینده در انزلی به مصاف تیم ملوان خواهد رفت./
برچسب ها: قم ، خرید جدید ، تیم صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.