قادر پزشکی معتقد است که"احمدرضا درویش" به دلیل برخورداری از توانایی بالا در زمینه کارگردانی می‌تواند از چوب بازیگر بسازد.

 "قادر پزشکی"، بازیگر سینما و تئا‌تر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در فیلم سینمایی "رستاخیز" یکی از نقش‌های کلیدی به نام "ابوعبید" یک شمشیرسازی کوفی است را به عهده دارم و دلیل پذیرش این نقش برخوداری آن از یک محتوای مذهبی-تاریخی است که به شخصه علاقمند به ایفای چنین نقش‌هایی هستم. 

وی افزود: با توجه به وجود بازیگران کاربلد و حرفه‌ای در این کار همکاری با آن‌ها برایم لذت بخش بود اما به طور کلی باید گفت که "درویش" به دلیل برخورداری از توانایی بسیار بالا در کارگردانی حتی از چوب هم بازیگر می‌سازد. 

پزشکی عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌ها و سخت گیری‌های درویش در هنگام فیلم برداری و زمان طولانی این فیلم به مدت ۳ ساعت زمان ساخت این پروژه طولانی شد اما به طور کلی برای یک پروژه تاریخی-مذهبی صرف چنین زمانی طولانی نبود. 

این بازیگر تصریح کرد: با توجه به شناخت تمام جهانیان و جهان اسلام از شخصیت امام حسین(ع) روایت چنین واقعه‌ای در یک کار سینمایی آن را جهانی می‌کند اما به طور کلی به دلیل کیفیت بالای کارهای فنی و تولید می‌توان از "رستاخیز" به عنوان یک پروژه جهانی یاد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تماشاگران ضمن استقبال از "رستاخیز" تماشای آن را به دیگران نیز توصیه کنند و باعث تشویق این کارگردان توانمند به ساخت کارهای بعدی‌اش شوند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حيدرذكايى
۰۶:۱۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
باسلام
ماانتظار ديدن اين صحنه هارو توفيلم نداشتيم/نمايش چهره ى ائمه وبرخى شهداى طراز اول كربلاچه كارى بودآقاى درويش كردند؟
حقيرواقعاازاين كارگردان دلگيرهستم وبانظر علما همسوخواهم بود.
آخرین اخبار