عضو هیئت داوران آثار رادیویی چهارمین جشنواره اتحاد برگزاری جشنواره‌های فصلی میان رادیوهای عضو اتحادیه را پیشنهاد و عنوان کرد: از این طریق ارتقاء سطح تولیدات این رسانه‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره بین‌المللی اتحاد، شهریار کرمی تهیه کننده، کارگردان و گوینده رادیو از ایران که عضو هیئت داوران بخش رادیویی این جشنواره است، با بیان این که چه به لحاظ تنوع و چه به لحاظ تعداد آثار رسیده، در این دوره، رشد خوبی صورت پذیرفته است،گفت: آن چه در راستای ارتقای کیفی آثار موثر است و ضرورت پیدا می‌کند، تعامل نزدیکی است که میان شبکه‌های شرکت کننده از کشورهای اسلامی برقرار می‌شود.
 
وی تاکید کرد: در این راستا رسانه‌های اسلامی می‌توانند نقاط قوت و ضعف یکدیگر را پوشش دهند و قطعا در دوره‌های بعدی آثار بهتری را به لحاظ برنامه‌سازی خواهیم داشت. این برنامه‌ساز برجسته رادیو ادامه داد: برنامه‌سازان کشورهای دیگر بیشتر به بعد محتوایی کار توجه کرده‌اند. در واقع بخش زیبایی شناختی کار به لحاظ شنیداری ضعیف‌تر است.
 
عضو هیئت داوران چهارمین جشنواره بین المللی اتحاد با بیان این که برگزاری این جشنواره به ارتقای سطح آثار کمک می‌کند مشروط بر آن که تعامل میان برنامه‌سازان کشورهای مختلف و شبکه‌های رادیویی ایجاد شود، گفت با همه دشواری‌های احتمالی، تصور می‌کنم اگر جشنواره‌های فصلی بین کشورهای اسلامی عضو اتحادیه راه‌اندازی شود تا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته و در تولید برخی برنامه‌ها تعامل و همفکری و نزدیکی به وجود بیاید، قطعا شاهد تاثیرات مثبتی خواهیم بود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار