اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز با کسب رتبه‌ی اول در میان سایر ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شایسته‌ی تقدیر ویژه شناخته شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا ارباب‌سلیمانی؛ دبیر ستاد اقامه نماز و جمعی از معاونین و مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با کسب رتبه‌ی اول به دلیل انجام فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، هنری و رسانه ای شاخص و اهتمام دائمی به اقامه‌ی نماز، شایسته‌ی تقدیر ویژه شناخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم تاکید کرد: وضعیت فرهنگی پیچیده و ظریف کنونی ایجاب می کند که از شیوه های جذاب و تازه برای ترویج فرهنگ نماز بهره بگیریم زیرا جوان امروز نصیحت مستقیم و لحن تحکمی را بر نمی‌تابد .
وی در ادامه ضمن  تقدیر از فعالان اقامه نماز اظهار داشت: نکته ای که درباره تکالیف و مسئولیت های فعالان نماز به ذهن می رسد این است که سبک زندگی اسلامی پیش از هر چیز با فراگیر شدن نماز در جامعه تحقق می‌یابد .
علی جنتی در سخنان خود نماز را مهمترین سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن دانسته و خاطر نشان ساخت: باید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بهترین شیوه‌های دعوت به نماز باشیم که دعوت‌شونده ابتدا شیرینی نماز و بندگی را با عمق وجود بچشد تا در هنگام تنهایی، نیازی به محرک‌های بیرونی نداشته باشد .

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.