مروری بر مهمترين عناوین خبری روز پنج‌شنبه "باشگاه خبرنگاران"

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران روز پنج‌شنبه كه منتشره شده موضوعاتي چون: پایان دیدار "هیئت ایرانی" با "اشتون"/ از سرگیری مذاکرات میان اشتون و ظریف ساعت 17 به وقت تهران/ یک منبع آگاه: بحث‌های خوبی داشتیم و وارد جزئیات شدیم، سه‌شنبه؛ نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری/ انتخاب دبیرکل جدید پس از چهلم مرحوم عسگراولادی، آیا طلسم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت می‌شکند؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به ژنو؛
پایان دیدار "هیئت ایرانی" با "اشتون"/ از سرگیری مذاکرات میان اشتون و ظریف ساعت 17 به وقت تهران/ یک منبع آگاه: بحث‌های خوبی داشتیم و وارد جزئیات شدیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/30/1763475_669.jpg

دور سوم مذاکرات ایران و گروه 5+1 پس از روی کار آمدن دولت یازدهم به صورت رسمی از روز چهارشنبه 29 آبانماه در شهر ژنو سوئیس آغاز شده است.

سه‌شنبه؛ نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری/ انتخاب دبیرکل جدید پس از چهلم مرحوم عسگراولادی
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام این خبر که سه‌شنبه آینده نشستی خبری با حضور خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود، گفت: پس از چهلم دبیرکل فقید جبهه، تصمیم نهایی برای جانشینی وی اتخاذ می‌شود.

آیا طلسم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت می‌شکند؟

صندلی شهردار تهران در جلسات هیئت دولت، سال‌ها است خاک می‌خورد، این موضوع از زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی آغاز شده و در دوران احمدی‌نژاد ادامه پیدا کرد. حالا باید دید آیا رئیس دولت یازدهم هم این رویه را ادامه می‌دهد و یا جواز ورود به جلسات دولت را به شهردار تهران می‌دهد.

همگام با سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛ شکارچیان سیمرغ

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/30/1763998_437.jpg

بابک حمیدیان، پرویز پرستویی، بهرام رادان، محمدرضا فروتن، حمید فرخ‌نژاد، فرهاد اصلانی، حامد بهداد، امین حیایی، اکبر عبدی، مصطفی زمانی، حسین یاری، فریبرز عرب نیا و یا ناصر ملک مطیعی؟

یهودیان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش می‌کشند
تهیه‌کننده "قصه‌های قدس" گفت: به زودی یهیودیان خود پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش می‌کشند.

"فرقه‌های مذهبی" در حال شکل‌گیری است
"جواد اردکانی" نگارش اثری درباره فرقه‌های مذهبی گفت: به محض شکل گیری تحقیقات و اتمام آن آغاز می‌شود.

نباید به سربازان اجازه فرار داد/ تهرانی‌ها بیشترین معافیت خدمت سربازی را دارند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/30/1764814_396.jpg

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خلاءهای قانونی در نظام وظیفه سازمان وظیفه عمومی گفت: نباید اجازه دهیم افراد از راه‌های قانونی و غیر قانونی از خدمت سربازی فرار کنند.

پرونده بزرگ رشوه کارمند شرکت نفت به دادسرا فرستاده شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/30/1764999_761.jpg

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: یک کارمند شرکت نفت که با قبول رشوه حدود 9 میلیون لیتر سوخت نفت کوره را خارج از شبکه به سه نفر اختصاص داده بود، دستگیر و پس از بررسی به دادسرا منتقل شد.

واژگونی خونین اتوبوس مسافر بری در آزادراه تهران - قم/ 12 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافر بری در اتوبان قم به تهران و مصدوم شدن 12 تن از سرنشینان آن خبر داد.

ادامه تناقض گويي ها در مورد واردات برنج / وزارت صنعت ، معدن و تجارت پاسخگو باشد
دبير انجمن برنج گفت : درحالي که طبق آمار رسمي گمرک در هفت ماهه اول سال جاري يک ميليون و 200 هزارتن برنج وارد کشور شده ، شرکت بازرگاني دولتي طی اعلاميه‌اي اظهار داشته که طي شش ماهه اول سال جاری میزان خرید خارجی برنج توسط این شرکت535 هزارتن بوده ،که از این میزان، 388 هزار تن وارد کشور شده است.

"سکه بهار آزادی" 897 هزار تومان/ طلای 18 عیار 91 هزار تومان
امروز بازار طلای تهران در واکنش به سقوط طلای جهانی بهای هر مثقال را به زیر مرز 400 هزار تومان برد و با نرخی که در یک سال اخیر بی سابقه بود معامله کرد.

سقوط موقتي قيمت‌"مرغ"/ افزايش مجدد قيمت طي هفته‌هاي آتي
رئيس هيات مديره انجمن صنفي پرورش دهندگان مرغ گوشتي ايران با اشاره به کاهش قيمت مرغ طي این هفته گفت : قيمت اين کالا طي 15 روز آينده به حدود 7 هزار تومان مي رسد.

"سونوگرافی" در برخی "بیمارستان‌های دولتی" شب‌ها تعطیل است!
حوالی ساعت نه شب زن بارداری که بر اثر زمین خوردن به اورژانس یکی از بیمارستان‌های شهر تهران مراجعه کرده و درخواست سونوگرافی اورژانسی برای سالم بودن جنین خود می‌کند که این جمله شنیده می‌شود: «سونوگرافی فقط تا ۱۲ ظهر» و زن با هزار خواهش و تمنا و اضطراب می‌گوید چه کنم؛ که تنها راهنمایی کادر مستقر در بیمارستان، دادن آدرس یک مرکز خصوصی شبانه روزی برای انجام سونوگرافی است.

اندازه‌گیری عامل "لخته‌ساز خون" به کمک نانو ذرات طلا
پژوهشگران دانشگاه شیراز با همکاری پژوهشگران دانشگاه رازی کرمانشاه با استفاده از نانوذرات طلا موفق به طراحی حسگرهایی به منظور اندازه‌گیری هپارین در نمونه‌های پلاسمای خون شدند.

اسامی ۸۰ دانشجوی ذخیره "عمره دانشجویی" مشخص شد
طی قرعه کشی اسامی ۸۰ دانشجوی ذخیره عمره دانشجویی مشخص شد که اغلب این دانشجویان ذخیره به این سفر معنوی اعزم می‌شوند.

168 ساعت با اتفاقات ورزش ایران
ورزش ايران از ساعت 14 روز پنج شنبه 23 آبان تا به امروز دستخوش اتفاقات زيادي بوده است.

نبی: کی‌روش نمی‌خواست تیم ملی به میدان برود
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به اتفاقاتی که در شهر بیروت افتاد کی‌روش اجازه نمی‌داد تا بازیکنان به میدان بروند.

وضعیت تیم‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر تا امروز
فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بعد از پایان بازی‌های هفته پانزدهم آغاز شد و تیم‌ها از همان روز اول فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کردند.

چارچوب کلي توافق به دست آمد/ حضور وزراي خارجه شش کشور در مذاکرات ژنو قطعي شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/30/1765226_923.jpg

روزنامه‌نگار المیادین در ژنو، حضور وزراي امور خارجه کشورهاي گروه 1+5 در ژنو براي امضاي توافقنامه با ايران در روز جمعه را قطعي دانست.

همگام با ژنو 3
دور جدید مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو 5+1 در ژنو آغاز شد.

چه شد که "القاعده" به فکر ترور سفرای ایرانی در لبنان افتاد؟
انفجارهای روز سه‌شنبه 19 نوامبر 2013 در سفارت ایران در بیروت، اقدامی تروریستی بود که در ظرف "زمانی، مکانی و توسط فاعلین" خاصی صورت گرفت. با طرح سه سوال مهم، به هر یک از زوایای این مثلث می‌پردازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار