نویسنده و کارگردان اثر "بدون مرتضی" اعلام کرد: بعد از سه ماه کار و تلاش روند تمرین مناسب شده است اما در صورت مناسب نبودن اثر از لحاظ کیفی، از اجرا خودداری می‌کنیم.

"ابوالفضل کاهانی" نویسنده کارگردان نمایش "بدون مرتضی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این  نمایش در بخش نگاه نو جشنواره تئاتر فجر به اجرا خواهد درآمد موضوع اصلی  این نمایش فراموشی است که با قرار دادن در مرز باریکی بین نگاه رئالیستی و تراژیک موضوع فراموشی را در دل این درام گنجانده است.

نویسنده متن "بدون مرتضی" افزود: نمایشنامه "بدون مرتضی" نمایشنامه مفصلی است و چند بار هم بازنویسی شده است و اما در حال حاضر در روند تمرین، من و همه اعضای گروه به این نتیجه رسیده‌ایم که متن را کنار بگذاریم و به تمرین‌ها بپردازیم بازیگران هم  فضای آزادتری برای خلاقیت بیشتر برای بهبود کار دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از 3 ماه تمرین و کار مداوم بر روی تمرین و اجرا تازه روند تمرین امیدوارکننده شده است اما در حقیقت تنها نتیجه برای ما مهم است به همین خاطر از نظر من هنزو کار بسته نشده و تصمیم من و همه اعضای گروه بر این است که اگر کار به سطح کیفی مناسب نرسد از اجرا کار صرفنظر کنیم.

کارگردان این نمایش در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی من برای به اجرا درآمدن کارم،‌اجرا در جشنواره فجر است در غیر این صورت اثر را در جای دیگر اجرا نخواهم کرد. به نظر من شرکت دادن این کار در جشنواره‌های دیگر کار درستی نیست.

ابوالفضل کاهانی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی همه‌ما بهبود کار و اجرا این متن با همه دغدغه‌هایش است و باید به این نکته مهم توجه کرد که هنوز کار شکل نگرفته و همه ماجرا به بازبینی ختم نمی‌شود و این نمایش زمانی به پایان کار خود می‌رسند که به اجرا درآید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار