جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت ایران در لبنان، اعلام کرد: ریشه کنی تروریسم راهکار عملی و موثر می خواهد.

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران  قم؛ بر همگان ثابت شده است که کوردلانی که فرسنگها از منطق فاصله دارند و زبانی جز خشونت و ترور نمی شناسند، در راه تحقق منویاتشان، برای جان دیگران ارزش قایل نیستند و انسانهای بی شماری را قربانی می سازند.

بیانیه حاکیست: اربابان تروریسم این بار نیز همانند دفعات گذشته، راهی را پیمودند که در گذشته نیز تجربه کرده و به نتیجه ای نرسیده بودند؛ بی شک، از این اقدام نیز طرفی نخواهند بست و ره به جایی نخواهند برد.

این بیانیه در پایان آورده است: ضمن محکومیت این واقعه خون بار، از سازمانها و نهادهای بین المللی می خواهیم که عزم خویش را بیش از پیش جزم کرده و برای ریشه کنی تروریسم در جهان و جلوگیری از قربانی شدن بی گناهان، راهکارهای عملی و موثر در پیش گیرند تا بساط ترورهای کور برچیده شود.

در انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت که روز سه شنبه هفته جاری به وقوع پیوست ، 23 نفر از جمله رایزن فرهنگی ایران درلبنان به شهادت رسیدند../

برچسب ها: قم ، جامعه المصطفی ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.