دبیر جشنواره ملی چای و عسل شهرستان بابل از آمادگی 30 استان کشور برای شرکت در جشنواره ملی چای و عسل ایرانی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ بابائی در نشست با فرماندار بابل گفت: 30 استان کشور برای شرکت در جشنواره ملی چای وعسل ایرانی دربابل اعلام آمادگی کردند که تنها برای 15 استان امکان شرکت در جشنواره وجود دارد.

وی افزود: درسال حماسه سیاسی واقتصادی به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته ودر ادامه جشنواره بستنی، جشنواره عسل وچای رابرگزار کردیم تا به وظیفه شهروندی خود عمل کرده .

دبیر جشنواره ملی چای وعسل بابل تصریح کرد:با اعلام فراخوان 15 تولید کننده استان کشور اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره کردند و اخیرا نیز 15 استان دیگرنیز اعلام آمادگی کردند که متاسفانه ظرفیت پذیرش نداریم.

بابائی گفت: انتظار ما اطلاع رسانی مناسب برای همکاری مسئولان و مردم در جلسات اداری و خطبه های نماز جمعه برای حضور و بهره مندی بیشتر از این نمایشگاه است.

وی افزود:این جشنواره برای نخستین بار از 9اتا 14 آذرامسال در پارک نوشیروانی بابل برگزار می شود و هدف ازبرگزاری این جشنواره تضمین سلامت جامعه وگنجاندن غذای سالم در سبد غذایی مردم است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره نخستین جشنواره تخصصی عسل درایران است، تصریح کرد: تاکنون در کشور جشنواره ای با نام خاص عسل برگزار نشده است گرچه در کنار غذاهای دیگر به جشنواره ارائه شده است.
 انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، چای ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.