مدیر ترویج وهماهنگی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش دو روزه استانی انتقال یافته های کشاورزی در آذر ماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

پیام قاسمی گفت: در این همایش مهمترین یافته های کشاورزی در بخش های زراعت و باغبانی، آبخیزداری، منابع طبیعی، علوم دامی، حفظ نباتات، گیاه پزشکی و آب و خاک در قالب 30 مقاله به صورت سخنرانی در اختیار مروجان و کارشناسان کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: بیش از 250 مروج و کارشناس کشاورزی در این همایش دو روزه شرکت می کنند.
قاسمی، زمان برگزاری این همایش استانی را بیست وششم و بیست وهفتم آذرماه در محل مرکز آموزش کشاورزی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
مدیر ترویج وهماهنگی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این همایش سال گذشته نیز در این استان برگزار شده، گفت: حدود 30 مقاله در همایش سال گذشته ارائه شد که پس از چاپ، در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
پیام قاسمی اظهار داشت: برای سال جاری مقالات ارائه شده در همایش یافته های کشاورزی در قالب لوح فشرده در اختیار کارشناسان و بهره برداران این بخش قرار می گیرد.
هم اکنون بیش از 500 مددکار ترویجی مرد و زن و حدود 52 مرکز خدمات مشاوره ای کشاورزی به 66 هزار بهره بردار بخش کشاورزی در استان  چهارمحال و بختیاری خدمات ترویجی ارائه می کنند./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.