نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه اقدامات دولت تدبیر و امید در صد روز فعالیت ایجاد آرامش در ابعاد مختلف در سطح کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت الاسلام سلیمی در آستانه رونمایی از نخستین گزارش عملکرد صد روزه دولت تدبیر و امید افزود: دولت با بهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان کارنامه قابل قبولی ارایه کرده و توانسته جلوی افزایش تورم نقطه به نقطه را بگیرد.
وی حل مشکلات اقتصادی کشور را بودن برنامه ریزی دقیق و مدیریت اصولی عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی مدون و داشتن آگاهی از توانمندی ها می تواند دولت را در کاهش هرچه بیشتر تورم که زایده افزایش نقدینگی است یاری دهد.
وی بهبود وضعیت معیشت مردم را مهمترین دستور کار دولت جدید بیان کرد افزود: تلاش دولت در کاهش نقدینگی موجب شد تا رکود در بازار حاصل و در نتیجه بنگاه های اقتصادی دچار آسیب شوند اما این رویکرد در بلند مدت تاثیرات مثبتی بر نظام اقتصادی کشور خواهد گذاشت.
وی با بیان اینکه ساماندهی اقتصاد بیمار کشور نیاز به بازه زمانی بیشتری دارد گفت: موفقیت در ایجاد فضای آرام کشور مهمترین رویکرد برنامه دولت تدبیر امید در صد روز فعالیت است.
سلیمی افزود: عملکرد دولت توسط افکار عمومی در حال رصد شدن است تا اقدامات دولت براساس شعارهای انتخاباتی محقق شود.
وی به تعامل سازنده دولت جدید با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: این تعامل مطلوب بین دو قوه مجریه و مقننه خوش بینی ساماندهی اقتصاد کشور را نوید می دهد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز راه دولت تدبیر و امید گفت: در چند ماه آتی نتایج برنامه ریزی دولت آشکار خواهد شد و بذرهای تدبیر و امید جوانه می زند و مردم به آنچه انتخاب کرده اند خواهند بالید.
سلیمی بیان داشت: در حوزه سیاسی، دولت با تدبیر قابل قبولی فضای کشور را از التهاب و تشنج دور کرد تا در سایه آرامش به حل مشکلات اقتصادی مردم اهتمام کند.
وی عملکرد مدبرانه رییس جمهور در روابط سازنده و احترام متقابل را ستود و تاکید کرد: دوری از غوغا سالاری، استفاده از طیف گسترده جناح ها در اداره کشور و تشکیل کابینه منسجم از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است./
 
 
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.