نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انفجار بیروت و ترور و به شهادت رسیدن انسانهای بی گناه محصول تفکر شوم فرانسه، عربستان و رژیم صهیونیستی است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: انفجار بیروت حاصل وحشت ورشکستگان ژنو است که برای انتقام گیری از ایران دست به چنین حرکت خراب کارانه زده و برای خود موجی از نفرت را درست کردند.

وی گفت: در این انفجار تروریستی دست های آلوده صهیونیسم، مزدوران سلفی و وهابی وابسته به دربار عربستان و فرانسه خبیث مشهود و معلوم است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این حرکت می تواند حاصل پیش بینی های روند مثبت مذاکرات ایران با 1+5 باشد که با این حرکت نوعی کارشکنی و دخالت نظامهای بیگانه را شاهد هستیم.

حقیقت پور هدف سران تروریستی را ناامن کردن کشور لبنان بیان کرد و گفت: با توجه به سرخوردگی غرب و کشورهای عربی منطقه در سوریه آنها به دنبال فرافکنی هستند تا در صورت اخراج از سوریه محل ناامنی را برای خود فراهم کنند.

وی حمایت سیاسی و معنوی جمهوری اسلامی ایران را از دولت سوریه یادآور شد و گفت: این انفجارها نشان می دهد غرب علاقمند است تا فضای منطقه را ناامن کند چراکه اهداف آنها در این فضای ناآرام محقق می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.