رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به بارش‌های برف و باران زودهنگام در این شهر گفت: شهرداری باید از هم‌اکنون تیم‌های برف‌روبی، نمک‌پاشی و سر و سامان دادن به وضعیت شهری را به انجام برساند تا مبادا با بارش برف سنگین غافلگیر شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری امروز در جلسه شورای شهر اردبیل به عملیات تروریستی بیروت در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات ناجوانمردانه و غیرانسانی از سوی هر انسان آزاده محکوم است و چنین تحرکاتی در آستانه مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که چقدر بدخواهان نظام به پیشرفت ملت ایران حساس شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد‌: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در صحنه حاضر شده و بیش از هر زمان دیگر امیدواریمدر مذاکرات ژنو نتایج خوبی را به همراه داشته و تمام تصمیم‌گیری‌ها و جریانات به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما در مسیر همدلی و وفاق داخلی می‌توانیم بر تمام تحرکات دشمن و شیطنت آنها غلبه کنیم و در مذاکرات هسته‌ای نیز حقانیت‌مان را بیش از هر زمان دیگر به اثبات برسانیم.

وی گفت: ملت ایران در عین مظلومیت با صداقت و روشنگری کامل پای میز مذاکرات حاضر شده و به یقین به مانند جنگ هشت ساله با وجود پذیرش قطعنامه همه متوجه بر حق بودن مواضع جمهوری اسلامی ایران خواهند شد و جریانی که سعی می‌کندایران را در این مذاکرات ناکام جلوه دهد شکست خورده و همه اتفاقات به نفع ایران رقم می‌خورد.

رئیس شورای شهر اردبیل پیروزی در این مسیر را ثمره و نتیجه دو عنصر مقاومت و ولایت‌مداری ملت ایران در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی به خوبی می‌داند با تحریم و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌‌تواند کاری از پیش ببرد و ما با درایت و روشنگری مقام معظم رهبری و حضور مقاوم ملت در صحنه از این مذاکرات سربلند بیرون می‌آییم و تمام شیطنت غرب را خنثی خواهیم کرد.

عضو شورای شهر اردبیل در ادامه افزود: برای تیم مذاکره کننده ایران قدرت بیان خوب، فکر و منطق واقعی و ارزشی آرزو می‌‌کنیم تا این مذاکرات با برتری کشور و نشان دادن حقانیت ما به پایان برسد/.


 انتهای پیام /

برچسب ها: اردبیل ، نگرانی ، مردم ، در ، تردد ، زمستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.