آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را در این گزارش می‌توانید دانلود کنید، "برنامه‌هایی" که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

 

برای اندروید؛

پیامک‌هایتان را با ظاهری جدید مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Sliding Messaging Pro جالب‌ترین برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی همراه اندرویدی شماست که با آن می توانید بدون هیچ مشکلی به پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید و با ظاهری جدید و با سرعت بالا آن‌ها را مدیریت کنید و یا با یک کلیک از منوی کشویی می توانید پیام جدیدی ایجاد کنید همچنین این نرم افزار از سرویس MMS نیز پشتیبانی می کند.

 

 

 

 


 

 

برای رایانه؛

بد افزارها و فایل های جاسوسی را از بین ببرید + دانلود نرم افزار

امروزه با افزایش بد افزارها و فایل های جاسوسی یکی از نرم افزارهای حیاتی برای جلوگیری از هک و از بین رفتن اطلاعات موجود در رایانه اسنفاده از یک نرم افزار ضد جاسوسی است، برنامه IOBIT MALWARE FIGHTER می تواند نقش یک نرم افزار مفید را برای رایانه شما ایفا کند و از آن در مقابل بد افزارها و فایل های جاسوسی مراقبت کند. برنامه می تواند تمامی بد افزارها، فایل های جاسوسی، کرم ها، تروجان ها و ... را از بین ببرد.

 

 

 


 

 

نسخه 24.1.1 برای رایانه؛

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

امروزه داشتن حداقل یک حساب Email برای همه ضروری است چرا که دیگر متداول ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس ها و اسپم ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت خواهید شد.

 

 

 

 


 

 

 

تمامی فرمت های تصویری را در ios اجرا کنید + دانلود نرم افزار

یکی از اساسی ترین مشکلات کسانی که با سیستم عامل ios کار می کنند، پخش فایل های تصویری است. پخش کننده ی فایل های تصویری در ios بسیار ضعیف بوده و قادر به پخش بسیاری از فرمت های تصویری نیست. در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای رفع این مشکل را داریم، این پخش کننده قدرتمند از اکثر فرمت های رایج تصویری دنیا پشتیبانی می کند، برخی از فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار عبارت اند از: avi ، wmv ،mpeg ،mp4 ،flv و ...   . این پلیر قابلیت پشتیبانی از زیر نویس فارسی با فرمت های srt و smi را دارد.
 

 

 

 


 

 

برای ios؛

نرم‌افزاری برای مشاهده فایل های PDF در تلفن همراه + دانلود

 اگر به دنبال یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای اجرای فایل های pdf هستید، دریچه به شما نرم افزار PDF Reader را یشنهاد می کند. برنامه جزو نرم افزارهای منتخب اپ استور در چند کشور بزرگ جهان است. شما می توانید با استفاده از این برنامه فایل های pdf را اجرا کنید، از آن ها یادداشت برداری کرده و از متن های مورد نظر پرینت تهیه کنید یا آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
 

 

 

 


 

برای گوشی های اندرویدی؛

متون را به گفتار تبدیل کنید! + دانلود نرم افزار

نرم افزارGoogle Text-to-Speech یک برنامه جالب جهت تبدیل نوشتار به گفتار است. اگر انرژی و توان خواندن متون موجود در تلفن همراه خود را ندارید، حتما این نرم افزار را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. زیرا نرم افزار می تواند متون و نوشته های مورد نظر شما را به گفتار تبدیل کند و شما بدون صرف هیچ گونه انرژی از متون موجود در آن ها مطلع شوید. البته از این نرم افزار توقع پشتیبانی از زبان فارسی را نداشته باشید و برنامه از زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و کره ای پشتیبانی می کند. برای تبدیل کردن متن به گفتار باید به مسیر Settings > Language & Input > Text-to-speech output بروید.

 

 

 

 


 

 

دنيايي از نرم افزار هاي ايراني در تلفن همراه شما؛

پارس هاب، بازار بزرگ اندروید + دانلود


مهم‌ترین ویژگی پارس هاب، تنوع محتواهای ارایه شده درآن است.
درحال حاضر هفت نوع محتوا برای کاربران ابزارهای هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید در این سامانه ارایه شده است که عبارتند از: نرم افزار، بازی، کتاب، روزنامه، مجله، موسیقی و دانشنامه. نسخه آزمایشی (بتا) این سامانه از ۲۸ مرداد ماه سال جاری به صورت محدود عرضه شد و مورد تست و ارزیابی کارشناسان این حوزه قرار گرفت. از اول مهر ماه نیز نسخه نهایی پارس هاب برای استفاده عموم عرضه شده است.

 

 

 

 


 

 

رايانه؛

جدول کلمات متقاطع و سودوکو در رایانه + دانلود

نرم‌افزار رایا جدول، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه است و توسط این برنامه قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل كنيد. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های این نرم افزار است.

 

 

 


 

 

برای رایانه؛

نرم افزاری برای ویرایش حرفه ای ویدئوها + دانلود

برنامه idoo Video Editor یک نرم افزار حرفه ای جهت تدوین و ویرایش ویدئوهای مورد نظر شما است و می توانید بدون داشتن هیچ تخصص خاصی در فیلم ها تغییراتی برای زیبا سازی و شخصی سازی انجام دهید. برنامه ابزارهای گوناگونی برای ویرایش ویدئوها در اختیار شما قرار می دهد، که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان افزودن زیر نویس، افزودن افکت، واتر مارک، بریدن، چرخاندن، پارت بندی و ...  . برنامه قادر است که بدون هیچ تغییری در کیفیت ویدئوها آن ها را ویرایش کند.
 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
اندرويدي ها بخوانند؛

بهترین‌ها براي رهایی از "مزاحمان تلفنی" + دانلود

به‌عنوان مثال فرض کنید در جلسه‌ مهم کاری شرکت کرده‌اید و نمی‌خواهید تلفن همراهتان زنگ بخورد یا امروز را در مرخصی به سر می‌برید و قصد ندارید بجز تماس‌های دریافتی از همسرتان، به تماس‌های دیگر پاسخ دهید. یا شاید هم ممکن است مزاحم تلفنی داشته باشید و بخواهید شماره تلفن او را در فهرست شماره‌های ممنوعه قرار دهید تا امکان برقراری تماس با شما را نداشته باشد! در این شرایط رد کردن تماس‌های دریافتی می‌تواند بهترین راه حل باشد و انجام این کار در تلفن‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیز به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از این روش‌ها، استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی است که مخصوص این کار طراحی شده‌ است و باتوجه به تنوع این نرم‌افزارها قصد داریم سه نمونه از برترین آنها را در مطلب این شماره زندگی همراه به شما معرفی کنیم.

 

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

دفتر نقاشی همراه + دانلود

با این نرم افزار شما می توانید به آسانی نقاشی های متعددی بکشید و برای خود اجسام فیزیکی خلق کنید. با استفاده از مداد رنگی های متعدد اجسام فیزیکی  بکشید. در واقع تمامی نقاشی هایی که را که می کشید, این نرم افزار آن ها را به یک جسم فیزیکی تبدیل می کند. کافی است دو ضربه به گوشی وارد کرده تا نقاشی مورد نظر پاک شود.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

دوربین و گالری کیت کت آندروید + دانلود

اگر پیگیر اخبار و تازه های روز دنیا و مخصوصا دنیای فناوری و اطلاعات باشید مطمئنا با خبرید که نسخه جدیدی از آندروید را به تازگی با نام آندروید کیت کت و با ورژن 4.4 عرضه شده است که بر روی تعدادی از گوشی های همچون گوشی Nexus 5  و … وجود دارد و در تعدادی از منابع خارجی هم لیست گوشی هایی که قابلیت برخورداری از این  نسخه از آندروید را دارند گفته شده است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

اندرويد؛

هشدار براي روزهاي باراني + دانلود

با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی می توانید به سادگی از طریق زنگ هشداري که برای شما پخش می شود پیش از رسیدن چنین روزهایی از وقوع آنها آگاهی پیدا کنید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

با قابلیت پشتیبانی از 400 فرمت گرافیکی؛

قدرتمندترین نرم افزار مدیریت تصاویر را بر روی رایانه خود داشته باشید + دانلود

این نرم افزار XnView 2.10 Complete یک برنامه بی نظیر برای مشاهده انواع تصاویر در رایانه است. این برنامه با حجم بسیار کمی که دارد محبوب تمامی کاربران است، البته مزیت اصلی این نرم افزار پشتیبانی از 400 فرمت گرافیکی است. شاید شما هم برای مشاهده تصاویر از نرم افزار ACD See استفاده می کنید، این برنامه از لحاظ عملکرد در حد ACD See عمل می کند، ولی حجم آن بسیار پایین تر از ACD See است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای رایانه؛

نرم افزار ایرانی مدیریت ایمیل و پیامک " آوا ۴™" + دانلود

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی كنيد، بهترین راه، بدون شک استفاده از پست الکترونیکی است. آوا یک نرم افزار ایمیل و پیامک است که به شما اجازه می دهد تا اطلاعات سفارشی منتشر شده در مطبوعات، لیست قیمت و یا هر متن و یا اسناد متنی خودتان را برای مشتریانتان ارسال کنید. آوا کاملا فارسی و ایرانی و بسیار ساده و راحت و کار کردن با آن بسیار آسان است. آوا به شما اجازه می دهد تا ایجاد، مدیریت و ارسال پیام ها بازاریابی خودتان را برای مشتریانتان کنترل کنید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

اندروید | IOS

افکت گذاری روی تصاویر با Instagram + دانلود

Instagram بهترین نرم افزار برای ایجاد افکت ها و جلوه‌های جذاب و متنوع روی تصاویر به وسیله رابط کاربری اجتماعی ساده و کاربردی است. تصاویری که قصد دارید بر روی آن ها تغییرات ایجاد کنید را از گالری عکس ها انتخاب کنید و با اعمال افکت های ویژه بر روی آن ها بر زیباییشان بیفزایید.

 

     

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای رایانه؛

ویروس های موجود در فلش ها را از بین ببرید + دانلود نرم افزار

 یکی از عمده ترین روش هایی که رایانه ها ویروسی می شوند، متصل کردن فلش ها، هارد دیسک های قابل حمل و مموری کارت هایی هستن که از طریق usb به رایانه متصل می شوند، در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار آنتی ویروس برای مقابله با ویروس هایی که از طریق usb به رایانه متصل می شوند را داریم. نام این نرم افزار USB Guardian است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

تصاویر هنری خلق کنید؛

ویرایش محنصر به فرد عكس ها با نرم افزار Surface Fx + دانلود نرم افزار

 این برنامه Surface Fx یک نرم افزار متفاوت برای ویرایش تصاویر است، شما می توانید با اضافه کردن جلوه های گوناگون به عکس ها از آن ها یک تصویر خلاقانه ایجاد کنید. برنامه در صدر نرم افزارهای جالب در بخش عکس و ویدئو است و توانسته برای خود کاربران فراوانی را جذب کند. شما می توانید با مشاهده تصاویر زیر از خصوصیات خارق العاده برنامه مطلع شوید. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را هم اکنون از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید و برای ساخت تصاویر هنرمندانه از این برنامه استفاده کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

نرم افزار Clean Disk Security؛

فایل ها را طوری پاک کنید که قابل بازیابی نباشد + دانلود نرم افزار

در صورتی قصد دارید هارد دیسک یا مموری کارت رایانه یا گوشی تان را تعویض کنید یا بفروشید این برنامه می تواند به گونه ای فایل ها را حذف کند که با هیچ برنامه ای قابل بازیابی نباشد. پاک کردن فایل ها به صورت معمولی فقط داده را به صورت ظاهری حذف می نماید، ولی این نرم افزار Clean Disk Security علاوه بر حذف ظاهری می تواند داده فایل را به صورت کامل حذف نماید و با حذف به این روش دیگر فایل ها را نمی توان بازیابی کرد. همچنین برنامه می تواند به صورت اتوماتیک فایل های غیر ضروری رایانه مانند: کش های مرورگر و فایل های موجود در سطل آشغال را پاک کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

با "UCam Ultra Camera" عکس های منحصر به فردی بگیرید + دانلود

نرم افزار UCam Ultra Camera Pro یکی از بهترین و قویترین نرم افزارها در زمینه عکس برداری و اعمال افکت است. این برنامه دارای 60 نوع افکت متفاوت است که در حین عکاسی می توانید از آنها استفاده کنید تا عکسی منحصر به فرد داشته باشید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

دنیا را با NASA App کاوش کنید؛

فضا و کهکشان را با نرم افزار "ناسا" ببینید + دانلود

با نرم افزار ناسا می توانید به مجموعه ای بزرگ و گرانبها از تصاویر خیره کننده، ویدیو ها، اطلاعات ماموریت ها، اخبار، تلویزیون ناسا و... را با نصب برنامه رسمی ناسا بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. همچنین می توانید از تمامی سفر های علمی و فضایی ناسا با خبر شوید و از آن ها دیدن کنید.
نرم‌افزار NASA App برنامه‌ای رسمی است رسمی از طرف ناسا که با آن می توانید به مجموعه عظیمی از تصاویر، ویدئوها، ماموریت های اطلاعاتی و اخبارهای جدید دسترسی داشته باشید؛ ناسا، سازمان فضایی آمریکا دارای گنجینه‌ای عظیم از تصاویر و ویدئو های بی نظیر از فضا می باشد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

اندروید | IOS

آخرین نسخه "گوگل کروم" در گوشی شما + دانلود

حتما با مرورگر گوگل کروم آشنایی دارید حالا گوگل نسخه اندرویدی این مرورگر را برای گوشی‎های هوشمند عرضه کرده است. از ویژگی های این مرورگر می توان به جستجوی سریع، لود سریع صفحات، ساده بودن و از همه مهم تر امن بودن اشاره کرد.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

برنامه Glary Utilities Pro؛

سرعت و عملکرد رایانه را به حالت قبل بازگردانید + دانلود نرم افزار

اگر از سرعت و عملکرد ویندوز رایانه تان نازاضی هستید، با استفاده از این نرم افزار Glary Utilities Pro  می توانید سرعت و عملکرد رایانه را به حالت قبل بازگردانید. برنامه با یکپارچه سازی هارد دیسک و ریجستری ویندوز سبب افزایش سرعت اجرای برنامه ها در رایانه شما می شود. در ضمن شما می توانید آثار وبگردی خود را پاک کنید تا سرعت بازشدن صفحات اینترنتی برای شما افزایش یابد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای رایانه؛

از محیط ویندوز فیلم برداری کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار HyperCam یک برنامه فوق العاده کاربردی برای تصویر برداری از محیط ویندوز رایانه است. برنامه ویدئو های ضبط شده را با کیفیت بسیار بالا و با فرمت avi ذخیره می کند، این نرم افزار برای کسانی که قصد آموزش یک مطلب رایانه ای یا آموزش کار با یک نرم افزار خاص را دارند بسیار مناسب است، زیرا آموزش های تصویری بیشترین تاثیر را بر روی یادگیری مطالب دارند. نرم افزار می تواند تصاویر، متن، صدا و یاد داشت های موجود در صفحه نمایش را با کیفیت و فریم دلخواه شما ضبط کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای اندروید؛

ویرایش حرفه ای تصاویر با Pho.to Lab PRO + دانلود نرم افزار

نرم افزار Pho.to Lab به شما این امکان را می دهد که به صورت حرفه ای تصاویر مورد نظرتان را در تلفن همراه هوشمند خود ویرایش کنید. این نرم افزار تقریبا توانایی های نامحدودی دارد و شما می توانید با استفاده از امکانات آن، جذابیت و زیبایی عکس هایتان را افزایش دهید. این برنامه ابزارهای مختلفی را برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می دهد که تعدادی از آن ها عبارت اند از: وجود افکت های فراوان، قالب های آماده، امکان ایجاد عکس های کارتونی و ...  . شما می توانید تصاویر ویرایش شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای اندرویدی‌ها؛

نرم‌افزاری برای داشتن تناسب اندام بهتر + دانلود

 

نرم افزار Runtastic PRO در تناسب اندام و سلامتی جسمانی به شما کمک می کند. این نرم افزار با استفاده از GPS فعالیت های ورزشی شما را مانند سرعت حرکت، میزان مسیر طی شده، دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری را ثبت می کند.

 

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

ماشین حساب پیشرفته برای آیفون + دانلود


حتما می‌دانید که hp پیش از این‌که وارد عرصه‌ی لپ‌تاپ و کامپیوتر‌های شخصی شود،در زمینه‌ی تولید ماشین‌حساب‌های پیشرفته بسیار تخصص داشته است و اکنون شاید یکی از اهداف این شرکت از ارائه‌ی چنین نرم‌افزاری برای iOS تجدید خاطره‌های گذشته باشد.به وسیله‌ی این ماشین‌حساب فوق پیشرفته می‌توانید در کثری از ثانیه پاسخ حساب‌های مالی و مهندسی و از این قبیل محاسبات را با الگوریتم‌های خاص خودشان به دست بیاورید.دفعه‌ی بعد که خود را در کلاس و یا دفتر اداره بدون ماشین‌حساب بزرگ یافتید،تنها کافی‌ است, نرم‌افزار HP 12c را بر روی آیفون،آیپاد تاچ و یا آیپد خود اجرا کرده و عملیات خود را انجام دهید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای اندرویدی ها؛

از وضعیت آب و هوای منطقه خود تا یک هفته مطلع شوید + دانلود

با نصب Weatherzone Plus بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید از وضعیت آب و هوای منطقه خود تا یک هفته مطلع شوید همچنین این برنامه قابلیت پیش بینی دما تا 48 ساعت آینده را نیز دارد. در این برنامه سعی شده جهت زیباتر شدن رابط کاربری، از افکت ها و انیمیشن‌های گرافیکی استفاده شود.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

نرم افزار Calendar2؛

يادآوری "برنامه روزانه" را به "رايانه" بسپاريد + دانلود

اگر قرار ملاقات ها و روزهای مهم زندگیتان را فراموش می کنید، دریچه فناوری اطلاعات به شما نرم افزار Calendar2 را معرفی می کند که با آن می توانید روزهای مهم را در برنامه ثبت کنید تا برنامه به شما اطلاع دهد. از این به بعد هیچ یک از ملاقات های خود را از دست نخواهید داد چرا که این برنامه به شما یادآوری خواهد کرد. برنامه Calendar2 میز کارشما را تمیز می کند و شما را از نوشتن یادداشت ها راحت خواهد کرد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

SketchBook Pro

تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید + دانلود

 با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید طرح ها و ایده های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را رسم نمایید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای اندرویدی ها؛

شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سیما را در تلفن همراهتان مشاهده کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Iran TV یک برنامه کاربردی جهت مشاهده شبکه های تلویزیون و رادیویی سیما با استفاده از بستر اینترنت است. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه هوشمند خود تمامی شبکه های ملی، برون مرزی و استانی را مشاهده کنید. ویژگی فوق العاده این برنامه پشتیبانی از سرعت اینترنت پایین است و شما می توانید با استفاده از یک اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت به راحتی اقدام به تماشای شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بپردازید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

به سلامتی چشمانتان کمک کنید؛

از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید + دانلود نرم افزار

گاهی اوقات ممکن است شما هم برای ساعت ها به صورت مداوم از رایانه خود استفاده کنید، استفاده مداوم از رایانه سبب به وجود آمدن بیماری های چشمی می شود و رایج ترین بیماری سندرم بینایی کامپیوتری است. حال شما می توانید با نصب این نرم افزار EYE PRO از چشمان خود در هنگام کار با رایانه محافظت کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

برای IOS؛

با عکس گرفتن ابعاد مورد نیاز خود را به دست بیاورید + دانلود نرم افزار

برنامه Photo Measures با استقبال فوق العاده مناسبی از طرف کاربران مواجهه شده است و توانسته امتیاز 5 ستاره را از فروشگاه اپل به دست بیاورد. شما می توانید تصاویر و محاسبات موجود در آن ها را به صورت فرمت pdf ذخیره کنید یا آن ها را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. فقط کافی است از محیط یک عکس تهیه کنید تا برنامه به صورت اتوماتیک برای شما طول، عرض و ارتفاع را محاسبه کند. این برنامه برای یک مهندس، طراح و کسانی که نیاز به اندازه گیری های مدوام دارند، بسیار مناسب است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از میزان سلامتی هارد دیسک رایانه تان مطلع شوید + دانلود نرم افزار

نرم افزار HDDExpert به شما کمک می کند، تا از میزان سلامتی و کارایی هارد دیسک رایانه تان مطلع شوید. برنامه با آنالیز دقیق و جز به جز قسمت های مختلف هارد دیسک گزارشی از ویژگی ها و مشکلات هارد دیسک ارائه می کند. نرم افزار پس از آنالیز و در صورت وجود مشکل در هارد دیسک برای شما یک گزارش تحلیلی تهیه می کند و راه حل های موجود برای رفع مشکل را به شما یشنهاد می کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

 



 

گردآوری از: سالار واعظی

 

 


 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام اگه ممکنه برنامه دماسنج برای اندروید بذارید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
نشمین
۱۹:۵۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
کاش یه کم هم به فکر ما سیمبینی ها بودید هی روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۳۷ ۰۸ تير ۱۳۹۳
افرین به این سایت جالب وبه روز .حیف که گوشی ندارم براش برنامه دانلود کنم.....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
با تشکر برای سیمبین برنامه های متفاوتی هست وخواستار ان زیادی هم داره لطفا ان 8 را یادتون نره گوشی همه کاره قدیم وجدید 10 قرن دیگه وفکر نکنم رز دست این گوشی تا ابد بیاد و......
Iran (Islamic Republic of)
بی پول و دوستدار سیمبیان
۱۱:۴۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
ای سیمبیااااااااااااااااااان کجایی ببین چقدر غریب افتادی الهی بمیرم برات
United States of America
علی
۲۰:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
لطفا مرورگر اپرا برای رایانه را هم معرفی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۵۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
سلام.
خسته نباشد.
دست همگي كاركنان باشگاه خبرنگاران جوان درد نكنه.
سنگ تموم گذاشتين.
من هر روز به سايتتون سر ميزنم و كلي استفاده ميكنم.
بازم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۱:۰۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
سلام ممنون ولی کیفیت نرم افزارها واپلیکیشن هایی که قبلا می ذاشتید بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۰۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
لطفا برای سیمبین هم نرم افزارخوب بگذارید.
-
مرتضی
۲۱:۱۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
لطفا ویندوز فون رو هم دریابید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
mebdi
۰۹:۵۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
واسه ویندوز فون ۸ هم برنامه بزارید
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
محمد از ساوه
۰۰:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
مرسی
Netherlands
میثم
۰۰:۰۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
آقا واقعا تشکر و تقاضا دارم برنامه های مربوط به کامپیوتو را بیشتر بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۰:۰۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
خیلی خیلی ممنونم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
باباااااا
ویندوزفون هم جز سیستم عامل های اسمارت فون هاستا!!!!!!!!!!!
اونم از نوع جدید 8 تا .....
به روز باشین لطفا ...!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
چرا هرچی برنامه ی چرت و پرت هست برای اندروید میزارید یه بازی باحال ماشینی یا تفنگی بزارید [باتشکرازسایت خوبتون]
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۴۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
اشتهاتون خوبه سوء هاضمه نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
دمتون گرم چههههه مییییکنید !!!!!
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خیلی خوب بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی زمانی
۱۶:۴۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
واقعا عالی بود.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۶:۳۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
براي سيمبين برنامه معرفي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
برای سیمبین هم برنامه معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
بی اندروید
۱۷:۰۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سیمبین که بازنشسته شده
یک اندرویدی تهیه فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۴:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
تشکرتشکرتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
تشکر از بابت برنامه ها ( اما اگر برنامه ها را دسته بندی کنید خیلی بهتر است )
آخرین اخبار