بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان روز دوم مسابقات جام قهرمانان قاره ها در رده نخست بهترین زنندگان سرویس قرار گرفت.



به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد قائمی که تا کنون 6 امتیاز سرویس کسب کرده، با ثبت میانگین 0.67 امتیاز در هر ست در رده نخست این بخش قرار گرفته است.
 
 
متیو اندرسون از آمریکا با 38 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقات تا کنون را در اختیار دارد.
محمد موسوی در میان بازیکنان ایرانی بهترین عملکرد را ثبت کرده و با کسب 25 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
الکسی اسپیریدونوف از روسیه با 57.14 درصد موفقیت، بهترین زننده اسپک رقابت ها تا کنون است. شهرام محمودی بازیکن پشت خط زن تیم ملی ایران با 38.3 درصد موفقیت، بهترین عملکرد را در میان ایرانی ها به خود اختصاص داده و در رده یازدهم حضور دارد.
 
مکسول هولت از آمریکا با کسب 10 امتیاز و میانگین 1.43 امتیاز در هر ست، بهترین مدافع روی تور رقابت ها تا کنون است. محمد موسوی نیز 10 امتیاز کسب کرده و با میانگین 1.11 امتیاز در هر ست، رده دوم این بخش را از آن خود کرده است.
ماریا داسیلوا لیبروی برزیل با 3.29 توپ گیری در هر ست، در رده نخست جدول بهترین توپ گیران رقابت ها قرار دارد. فرهاد ظریف با میانگین 1.67 توپ گیری در هر ست و قرار گرفتن در رده یازدهم بهترین بازیکن ایرانی در این بخش است.
 
 
ریکاردو دسوزا از برزیل با ثبت 57.58 درصد موفقیت، بهترین دریافت کننده رقابت هاست. فرهاد ظریف و فرهاد قائمی با میانگین 47.83 و 47.69 به ترتیب رده های ششم و هفتم این جدول را در اختیار دارند.
سرگی کارکین از روسیه و میکا کریستنسون از آمریکا با میانگین 11 پاس صحیح در هر ست، رده های اول و دوم بهترین پاسورهای مسابقات را در اختیار دارند. سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران نیز با میانگین 9.78 پاس صحیح در هر ست، مکان سوم این جدول را به خود اختصاص داده است.
 
 
در پایان دومین روز مسابقات والیبال قهرمانان قاره ها تیم ملی والیبال برزیل با شش امتیاز صدرنشین است، تیم ایتالیا با چهار امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و تیم های روسیه و آمریکا با سه امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.
تیم ملی والیبال کشورمان با دو امتیاز در جایگاه پنجم است و ژاپن میزبان این رقابت ها نیز بدون امتیاز از دو بازی خود در انتهای جدول ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانان  قاره ها قرار دارد.
 
 
پنج شنبه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها استراحت دارند و شش تیم شرکت کننده از روز جمعه مسابقات خود را در شهر توکیو ادامه خواهند داد.
 
 
تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود روز جمعه یکم آذرماه به مصاف روسیه خواهد رفت.
برچسب ها: والیبال ، توپ ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار