خانواده شهیدان حسین، عباس و حسن صابری مصداق "رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" هستند که جان و هستی خویش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تفحص پیکر مطهر شهیدان تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بسیج، در پی درگذشت مادر شهیدان صابری، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

انا لله و اناالیه راجعون

به حق؛ خانواده معظم شهیدان چشم و چراغ تابناک امت اسلامی هستند که در دامان پرمهر خویش صالح ترین و پاک ترین بندگان الهی را پرورش داده و مومنین عاشق را تربیت کردند. با عزم راسخ و اراده پولادینشان ، ارزش ها و فضیلت های انقلاب را پاس داشته و در تحقق حاکمیت اسلام نقش اصلی را برعهده داشتند.

خانواده شهیدان حسین، عباس و حسن صابری مصداق آیه شریفه ی "رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" هستند که جان و هستی خویش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تفحص پیکر مطهر شهیدان تقدیم انقلاب و اسلام کرده و در آن سال ها، این پدر و مادر عزیز شهیدان بودند که با صبر و شکیبایی استواری خویش را تحکیم بخشیده و راه نورانی شهیدان را تداوم دادند که سلام خدا بر شهیدان صابری و درود الهی بر والدین عزیزشان.

اینجانب به نمایندگی از میلیون ها بسیجی عاشق، در گذشت ام الشهیدان صابری را به محضر امام خامنه ای عزیز و آحاد ملت شهید پرور و خانواده معظم شهدا بویژه بازماندگان این خانواده شهید پرور تسلیت عرض می نمایم./ روحش شاد

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رییس سازمان بسیج مستضعفین  
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار