فرماندارشهرستان پردیس گفت: افزایش تراکم باید در کمیسیون ماده پنج استانداری تصویب و به شهرداری ها ابلاغ شود و شهرداری ها در امر افزایش تراکم نمی توانند مستقل عمل کنند .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وظیفه شهرداری در تعیین میزان تراکم مناطق گفت:شهرداری ها نقشی در افزایش و یا کاهش میزان تراکم ندارند وطبق نقشه تعریف شده و مصوب میزان تراکم مشخص شده هر منطقه شهرداری فعالیت ها و اقدامات لازم در این رابطه را انجام می دهد.

وی با اشاره به این موضوع که شهرداری ها در افزایش تراکم نمی توانند مستقل عمل کنند تصریح کرد :افزایش تراکم باید در کمیسیون ماده پنج استانداری تصویب و به شهرداری ها ابلاغ شود و شهرداری ها در امر افزایش تراکم نمی توانند مستقل عمل کنند .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :در گذشته متقاضیان ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری ودریافت پروانه ساخت وبرخی توافقات طبقات اضافی ساخته و در کمیسیون ماده 100مشکلات را رفع می کردندبه طور مثال فردی 1560متر خلافی داشته و 2700متر زیربناساخته و در این راستا 116میلیون تومان جریمه را بدون هیچ اعتراضی پرداخت کرده است .

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :این موضوع ظلمی در حق آیندگان بوده و نشانه تعلل شهرداری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.