انیمیشن "سارا و سامان" به کارگردانی ناهید صمدی با تکنیک 3 بعدی و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا، در انتظار پخش از تلویزیون می‌باشد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ انیمیشن "سارا و سامان" به کارگردانی ناهید صمدی در 13 قسمت 7 دقیقه ای با تکنیک 3 بعدی و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید و هم اکنون در انتظار پخش از تلویزیون می باشد.

ناهید صمدی کارگردان انیمیشن " سارا و سامان "تلاش کرده که دراین مجموعه به بررسی حالتها وترسهای کودک از نقطه نظر آموزه ه وتجربه های جدید زندگی پرداخته شود و نیز با در نظر گرفتن اینکه خانواده تا چه حد در برطرف کردن مسائل ومشکلات کودک می تواند موثرباشد. 

دو شخصیت اصلی قصه سارا وسامان  در کنار پدر ومادر داستانها تازه وسرگرم کننده با طنزی مناسب وبا ساختاری شیرین وجذاب را خلق می کنند که باعث توجه مخاطب خردسال است و او را برای دیدن ادامه سریال تشویق می کنند. همچنین با استفاده از راهنمایی های راوی به تقویت امید و روشن سازی دیدگاه های شخصیتهای قصه نسبت به اطرافیان و محیط پیرامونش پرداخته واورا در حل مشکلات پیش آمده یاری می کند تا بر ترسهایش از ناشناخته ها و حسهای تازه اش فائق بیاید، پایان هر قسمت نتیجه گیری شیرین ودور از انتظارداشته که بعضا به تقویت روابط خواهر وبرادر و والدین منجر می شود.

عوامل تولیدانیمیشن "سارا و سامان "به شرح ذیل می باشد؛
نویسنده:راضیه کاظم زاده ایرانشهر، بازنویسی  : ناهید صمدی امین ،محمد میروهابی
کارگردان: ناهید صمدی امین، دستیار کارگردان: محمد میروهابی، استوری برد: نعیم تدین،محمد نجاتی، محسن زمان دارایی، محمد میروهابی، طراحی شخصیت ومحیط: محمد میروهابی، مدل‌سازی: آرش سهی ، امیر سلامتی، استوری ریل: ناهید صمدی امین  
لی آوت: امیر سلامتی، انیماتورها: سعید خوشخو، نگار صمدی، محمود یعقوبی ،محمد میروهابی، یاشار اشراقی طبری، آزاده نیک پر ، وحید صابری دانا ، مهسا بلند همت، نور پردازی و رندر: امیر سلامتی ، نگار صمدی، کامپوزیت: امیرسلامتی،محمد میروهابی

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار