کارگردان مجموعه شکرستان، انیمیشن «قصه‌های ریرا» را برای مرکز پویانمایی صبا کارگردانی می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم؛ کارگردان مجموعه شکرستان، انیمیشن «قصه‌های ریرا» را برای مرکز پویانمایی صبا کارگردانی می‌کند. این مجموعه انیمیشن ماجرای دختربچه‌ای کنجکاو را به نمایش می‌گذارد که برای مسائل زندگی راه‌حل‌هایی خلاقانه پیدا می‌کند.

بابک نظری درباره انیمیشن "قصه‌های ریرا" به جام‌جم گفت: این انیمیشن که در 104 قسمت 9 دقیقه‌ای و با تکنیک کات اوت تولید می‌شود، داستان دختربچه‌ای چهار ساله به نام ریرا ست که در مواجهه با تجربه‌های جدید دچار دردسر می‌شود و هر بار راهکار خلاقانه‌ای برای دردسرهایش پیدا می‌شود.

این کارگردان درباره فضای انیمیشن قصه‌های ریرا توضیح داد: این مجموعه به همت نویسندگان توانمندی نوشته شده‌است. ریرا در خانه‌ای زندگی می‌کند که در مجاورت یک پارک قرار دارد. ارتباط او با فضای پارک، اهالی محله و دیگران، تجربه‌های تازه‌ای برای این دخترک ایجاد می‌کند.نظری درباره طراحی شخصیت‌ها و فضای این انیمیشن گفت: از آنجا که قصه‌های ریرا برای خردسالان ساخته می‌شود از طرح‌های ساده و بی‌نقش و نگار، رنگ‌های یکدست و فرم‌های ساده و بدون جزئیات استفاده کرده‌ایم تا در حد درک خردسالان باشد.

این کارگردان تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی این انیمیشن متن آن است. داستان‌های این مجموعه به پرورش خلاقیت خردسالان منجر می‌شود؛ چرا که از نگاه یک کودک به دنیای بیرون می‌پردازد. تاکنون 60 قسمت این انیمیشن ساخته شده‌است و تولید آن ادامه دارد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار