ارزش کل معاملات بورس انرژی در تابلوی مشتقه (برق) و فیزیکی به 12 میلیارد و 225 میلیون ریال بالغ شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در معاملات امروز29 آبان بورس انرژی، در بازار مشتقه، 831 قرارداد معاملات سلف موازی استاندارد در چهار نماد بار پایه و پیک روزانه و کم باری و میان باری روزانه معامله شد.
 
این حجم معامله در 74 نوبت معاملاتی در نمادهای بار پایه و میان باری روزانه برای تحویل در روزهای مختلف آذر معامله شده است و ارزش کل معاملات برق به  4 میلیارد و 435 میلیون ریال رسیده است که بیشترین حجم معاملات، مربوط به نماد 16 آذر ماه اختصاص داشته است.
 
در پایان معاملاتی امروز همچنین نمادهای بار پیک روزانه و بار پایه روزانه ومیان باری روزانه و کم باری روزانه تاریخ 3،4 و 5 آذر ماه متوقف شده تا فرآیند تحویل آن آغاز شود و از طرفی نمادهای بار پیک روزانه و بار پایه روزانه ومیان باری روزانه و کم باری روزانه تاریخ های 29 آذر ماه گشایش یافت.
 
در بازار فیزیکی نیز امروز 300 متر مکعب حلال 402 پالایش نفت تبریز در رینگ بین الملل به ارزش 7 میلیارد و 142 میلیون و 688 هزار ریال  معامله شد.
 
همچنین در رینگ داخلی تابلوی فیزیکی 25 تن متانول پتروشیمی زاگرس به ارزش 222 میلیون و 650 هزار ریال و 50 تن بنزول واحد کک سازی و پالایش قطران زرند به ارزش 425 میلیون ریال معامله شد و بدین ترتیب ارزش کل معاملات امروز بورس انرژی به بیش از 12 میلیاردو 225 میلیون ریال بالغ شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، انرژی ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار