در راستای ترویج فرهنگ زندگی ایرانی _ اسلامی و آموزش راه های حفظ تحکیم بنیان خانواده دومین مرحله طرح شکوفه های عشق برای زوج های جوانی که 3 سال از زندگی مشترک آن ها می گذرد در منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کارگاه آموزشی طرح شکوفه های عشق با هدف ترویج فرهنگ ازدواج صحیح برای جوانان، آموزش و توانمندسازی زوج های جوان در زمینه آداب و مهارت های مدیریت زندگی خانوادگی از تاریخ 3 تا 19آذر ماه در مجموعه فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش، پیشگیری از طلاق با محوریت تاکید بر مبنا و آموزه های دینی و آیینی در مورد ازدواج و تشکیل خانواده، ارتقای زمینه کارآمدسازی و پایداری در میان خانواده های نوبنیاد، تشکیل بانک اطلاعاتی زوج های جوان برای ارائه خدمات و آموزش های مستمر از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی است مرحله دوم این طرح به میزبانی منطقه 10برای مناطق 9،17،18،19 با یازده سر فصل آموزشی که دستور العمل آن از سوی اداره کل امور بانوان ابلاغ شده به مدت 4 ساعت در روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55176524 تماس بگیرند.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: برگزاری ، مرحله ، طرح ، شکوفه ، عشق ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار