معاون فني مهندسي اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر از تكميل و به روز آوري سيستم امنيتي دوربين هاي مداربسته بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر، مهندس صالح كوثري زاده گفت : با اتمام پروژه تعويض دوربين هاي آنالوگ با دوربين هاي ديجيتال و رفع نقاط كور، كليه اماكن ملكي داخل و خارج از محوطه بندري خرمشهر به سيستم امنيتي دوربين هاي مدار بسته مجهز شد.

وي ادامه داد : اين پروژه با اعتباري افزون بر يك ميليارد و 990 ميليون ريال انجام شد.

كوثري زاده افزود : سيستم دوربين هاي ديجيتال قابليت هايي شامل كيفيت و وضوح تصوير بالا با ارزيابي مقياس مگاپيكسل، امكان ذخيره سازي با فرمت هاي مختلف بر روي حافظه SDcard، اتصال با يك كابل شبكه بمنظور ارسال تصاوير، كنترل حركت و برق رساني، عدم نياز به كابل كشي مجدد جهت مكان هايي كه مجهز به زيرساخت شبكه هستند و امكان جستجوي تصاوير ضبط شده با آناليز دقيق نرم افزاري را دارا هستند كه در سيستم آنالوگ وجود ندارد.

خاطرنشان مي سازد: با تكميل و به روزآوري اين سيستم امنيتي در داخل محوطه بندر خرمشهر و اداره ثبت شناوران و كوي كاركنان در خارج از محوطه، كليه عبور و مرور افراد و خودروها كنترل و ضريب امنيتي و ايمني در مجتمع بندري افزايش يافته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار