معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 2 از تشکیل ستاد برف روبی با هدف خدمت رسانی بهتر و سریعتر به شهروندان در جهت تسهیل در رفت و آمد روزها ی زمستانی در شمال غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علم الهد‌ی گفت: با توجه به قرار گرفتن درآستانه فصل زمستان و شروع ریزش های جوی و نز‌ولات آسمانی، ستاد برف روبی منطقه همچون سال های گذشته به صورت منسجم تشکیل شده است.

وی افزود: هر 9 ناحیه منطقه 2 بر یک سایت برف روبی مجهز شده است و ناحیه های یک و 9 چون فرحز‌اد، سعادت آباد شمالی و مخابرات به علت شرایط خاص آنها مبنی بر واقع شدن در ارتفاعات کوهستانی 2 سایت برف روبی در آنها فعال شده است تا ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون هیچ تاخیری انجام شود.

وی با بیان اینکه سایت های برف روبی در بزرگراه ها به صورت متفاوت تری راه اندازی شده است بیان داشت: منطقه 2، 25 درصد از بزرگراه های تهران را به خود اختصاص می دهد که از بزرگراه های اصلی پایتخت محسوب می شوند.

بر این اساس از سال گذشته ستادهای ویژه برف روبی در بزرگراه های منطقه فعال شده که مستقل از نواحی با امکانات بیشتر آماده هر نوع اقدام در فصل زمستان هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر سایت برف روبی به نیروی کار آزموده، وسایل و تجهیزات موتو‌ری چون نمک پاش، آب پاش مجهز هستند تا در صورت هر نوع لغزندگی و یا یخ زدگی در سطح معابر و خیابان ها وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نزولات ، برف ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار