استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر لزوم حمایت دولت از صنعت گردشگری گفت: اکوتوریسم - طبیعت گردی- و گردشگری روستایی، توسعه و رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان را به همراه دارد.

قاسم سلیمانی، در دیدار با مدیر و معاونان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با بیان توانمندی های این استان در توسعه گردشگری، و وجود طبیعت بکر، تنوع زیستی و گیاهی منحصر به فرد گفت: با توجه به قابلیتهای بالای استان از لحاظ جذب گردشگر، برنامه ریزی برای افزایش ورود گردشگر به استان در دستور کار قرار دارد.
وی، از گردشگری روستایی به عنوان مکمل فعالیت های کشاورزی یاد کرد و با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری روستایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعه عوامل وجودی روستاها و بررسی نحوه شکل گیری و بافت سنتی آن، از جاذبه های گردشگری روستایی است که مورد توجه علاقه مندان به طبیعت گردی و مردم شناسی قرار می گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز، در این دیدار با تبیین توانمندی های این استان در توسعه گردشگری گفت: معرفی تولیدات صنایع دستی هنرمندان، آداب و رسوم و جشن ها، لباس و بازی ها و مسابقات محلی از موضوعات جذاب برای گردشگران و محققان داخلی و خارجی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.