وی گفت: نتایج مربوط به آزمایش سایش نشان میدهد در نتیجه سایش، توزیع تنش تغییر مینماید که این تغییر در توزیع تنش، روندسایش چرخ را دست خودش تغییر میکند بنابراین بهبود شرایط تماس چرخ و ریل می تواند تا حدود زیادی تنش های اعمال شده به چرخ و ریل را کاهش دهد.
این مبتکر اظهار کرد: با محاسبه هزینههای ناشی از تعمیرات و انفصال و با در نظر گرفتن نتایج حاصل از شبیه سازی سایش و تدوین یک کد کامپیوتری برای پردازش اطلاعات و محاسبه هزینههای تحمیل شده به واسطه ترمیم پروفیل چرخ و همچنین بهینه سازی فرایند بازسازی چرخ و الگو مسافری به کمک جوشکاری تعمیری، دستورالعمل تعمیراتی به گونه ای تدوین شده تا علاوه بر ارتقا و بهبود عمر چرخ مدت زمانی که ناوگان برای ایجاد مجدد پروفیل چرخ در اختیار مجموعه نیست کاهش یافته و شاخص در دسترس بودن و قابلیت اطمینان افزایش یابد.
انتهای پیام/