ستاد بازسازي عتبات عاليات و سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران تفاهم نامه امضا كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد بازسازي عتبات عاليات، این تفاهم نامه در حاشیه سیزدهمین آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی و با حضور مهندس پلارک رییس ستاد و دکتر اسحاق صلاحی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی امضا شد.
 
بر اساس این تفاهم نامه طرفین از منابع اطلاعاتی ، فرصتهای مطالعاتی و تخصصی برای ساماندهی کتابخانه و منابع کتابخانه ای در کتابخانه های اعتاب مقدسه و کتابخانه های مفاخر تشیع و همچنین در راستای ثبت جهانی آثار فاخر بهره مند خواهند شد.
 
 ستاد بازسازی عتبات عالیات در طول سالهای 88 و 89 دو دوره آموزشی مرمت کتب برای مرمت کاران کتابخانه های حرمهای مطهر نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین برگزار کرده بود.
 
همچنین لازم به ذکر است که تجهیز امکانات بخش مرمت کتابخانه حرم مطهر علوی به طور کامل و حرم مطهر عباسی به طور جزیی توسط ستاد بازسازی عتبات انجام شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۲۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
به نام خدا
یا سلام
با توجه به نقش تعیین کننده حضرت زینب (س) در نهضت عاشورا و نیز با عنایت به اینکه تا کنون حرکت در خور شان خضرت زینب (س) انجام نشده است و همچنین برای خروج حرم حضرت زینب (س) از غربت و کمک به شیعیان سوریه و خاموش نمودن فنته مذهبی در سوریه پیشنهاد می شود حرکت سراسری هیاتهای عزاداری و نیز مسلمانان سراسر جهان اسلام به سمت حرم حضرت زینب (س) در سالروز شهادت ان حضرت همچون عاشورا یا اربیعین انجام شود
والسلام
آخرین اخبار