با استقرار معاونت های اجرایی و شهرداران نواحی در پروژه بزرگراه طبقاتی صدر در محدوده منطقه یک ، عملیات باقی مانده رو به اتمام است و تا چند روز آینده زواید فیزیکی بر جامانده جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی یزدانی شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: پروژه طبقاتی بزرگراه شهید آیت ا... صدر یکی از افتخارات مهندسی کشور و شهرداری تهران است و لازم است همه نیروهای اجرایی با تمام توان، همراهی ، همکاری و همدلی کلیه عملیات اجرایی اعم از زیباسازی ، جدول گذاری، فضای سبز ،آسفالت، هدایت آبهای سطحی ، دیوار کشی و ... را به نحو احسن انجام دهند تا هر چه سریعتر این پروژه عظیم آماده افتتاح شود.

یزدانی با اشاره به اقدامات اجرا شده در این محور مواصلاتی تهران خاطر نشان ساخت: خط کشی کلیه ایستگاه های اتوبوس، آماده سازی سرپناه های مربوطه و روشنایی آنها، نصب و مرمت گاردریل ها، عملیات نرده گذاری و ایمن سازی مسیر، ساماندهی وضعیت برق جهت روشنایی مسیر و ... از جمله اقدامات اجرا شده ی منطقه در این پروژه بوده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: با هدف ساماندهی حاشیه بزرگراه شهید آیت ا... صدر در قسمت شمالی و جنوبی و همچنین بهسازی فضای مورد نیاز پهلوگاه ها، عملیات اصلاح هندسی در بیش از 10 نقطه از بزرگراه در تقاطع های خیابان شهید قلندری ضلع شمال به جنوب، جنوب تقاطع خیابان فتح، بعد از تقاطع خیابان بهار، بعد از خیابان شهید کاوه شمالی، تقاطع خیابان شریعتی، نرسیده به پل دوقوز، بعد از پل شهید کاوه و... اجرا شد.

وی تسریع در اجرای پروژه طبقاتی بزرگراه شهید آیت ا... صدر را با همدلی، صبوری و شکیبایی شهروندان محقق دانست و گفت: مدیریت شهری قدردان و سپاسگزار این همراهی است .
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار