انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان دربیانیه ای حمایت خود را از ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته ای فردواعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، دراین بیانیه آمده است: تیم مذاکره کننده ایرانی در حالی راهی ژنو شدکه دوره قبلی مذاکرات ژنو، این حقیقت را به خوبی نشان داد که دولت های 1+5 هنوز بر آن باور قدیمی و باطل خود مانده اند که می توانند با اعمال فشار و نادیده گرفتن حقوق ملت ، مردم ایران را وادار به تسلیم و عقب نشینی کنند .همچنین این موضوع بر همه روشن است مادامی که لابی صهیونیستی بر تصمیمات1+5 سیطره دارد نتیجه مطلوب از این مذاکرات بدست نخواهد آمد .

قطعا تیم مذاکره کننده ایرانی نیز با توجه فرمایش رهبر معظم انقلاب ذره ای از حقوق ملت ایران چه در عرصه فناوری هسته ای و چه در عرصه های دیگر کوتاه نخواهد آمد و در این مسیر همواره حمایت ملت شهید پرور ایران اسلامی و به ویژه جنبش دانشجویی را همراه خواهد داشت.

زنجیره انسانی فردو در این ایام بیش از هر چیز تداعی کننده همان شعار هیهات منا الذله است و این موضوع را به خوبی نشان می دهد که دانشجویان مسلمان ایرانی با اقتدا به مولایشان حسین بن علی در راه مقاومت و ایستادگی از هیچ چیز واهمه و ترسی ندارد.

دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با حمایت از نخبگان و دانشجویان مبنی بر ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته ای فردو ،همراه و همصدا با دانشجویان فریاد "فردو قلب ماست" را سر میدهند و در راه عزت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای هسته ای در برابر تهدید ها و وعده های استکبار جهانی با ایستادگی و مقاومت آموخته از مکتب عاشورا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.