دادرس با بیان این که "افزایش نرخ کارمزد جایگاه دارانCNG" (٨٠٠ ریال) در شورای اقتصاد تصویب شده است، گفت: منتظر هستیم پس از ابلاغیه هیات دولت افزایش کارمزد را در جایگاه ها اجرایی کنیم.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص نرخ کارمزد جایگاه داران CNG اظهار داشت: هم اکنون جایگاه داران بخش خصوصی به ازای فروش هر مترمکعب CNG، ٤٠٠ ریال دریافت می کنند و با اقدام هایی که در این زمینه انجام شده است، این مبلغ به دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که این افزایش کارمزد (٨٠٠ ریال) در شورای اقتصاد تصویب شده است، تاکید کرد: منتظر هستیم پس از ابلاغ هیئت دولت افزایش کارمزد را در جایگاه ها اجرایی کنیم.

دادرس خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کارمزد در جهت اراده خدمات بهینه جایگاه داران به مشتریان بوده متاسفانه اکثر جایگاه‌داران در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بودند بنا به درخواست جایگاه‌ داران طرح افزایش نرخ کارمزد پس از سه سال قرار است اجرایی شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌دران CNG کشور، همچنین در خصوص موضوع مغایرت قبوض گاز و فروش آن به جایگاهها گفت: مدت سه سال است که جایگاه داران CNG با معضل مغایرت قبوض گاز و فروش این جایگاهها دست و پنجه نرم می کنند.

انجمن صنفی جایگاه‌ داران CNG کشور فرمول محاسبه مبنی بر اعمال 3 درصد هدر رفت و چگالی به وزارت نفت ارسال و مورد تایید قرار گرفت اما متاسفانه شرکت ملی گاز ایران با ایراد یکسری از اشکالات این مصوبه اجرا نکرده است.

وی یادآور شد: بعد از رفع ایرادات و افزودن مصوبه جدید و با تایید وزارت نفت و دیوان محاسبات اجرا خواهد شد.

گفتنی است در حالیکه خبر ابلاغیه مورخ 92.7.21 وزیر نفت مبنی بر اعمال 3 درصد هدر رفت و چگالی 69 صدم برای جایگاه های CNG، به منظور حل معضل مغایرت قبوض گاز و فروش این جایگاه‌ها، باعث امیدواری جایگاه‌ داران به حل این معضل سه ساله شده بود، متاسفانه عدم اجرای آن پس از گذشت بیش از یک ماه از ابلاغیه وزیر نفت، منجر به اعتراض گسترده جایگاه‌دارن CNG در سراسر کشور شده است.

وی، افزایش کارمزد جایگاه داران، رفع اختلاف کنترل مترینگ و مالیات برارزش افزوده را از ضرویات جایگاه برشمرد و گفت: باید این مسایل مورد توجه اساسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارمزد ، جایگاه ، افزایش ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار