ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي كل كشور در هفتمين اجلاس ساليانه و مجمع عمومي انجمن بين المللي مسئولين مبارزه با فساد (IAACA) که از تاريخ يكم تا سوم آذر (22 تا 24 نوامبر 2013) در كشور پاناما برگزار مي شود حضور يافته و سخنراني مي‌كند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،"ناصر سراج" رئيس سازمان بازرسي كل كشور  با شركت در هفتمين اجلاس ساليانه و مجمع عمومي انجمن بين المللي مسئولين مبارزه با فساد، با موضوع  حاكميت قانون و مبارزه با فساد-چالش ها و فرصت ها» سخنراني مي‌كند.
 
گفتني است انجمن بين‌المللي مسؤلين مبارزه با فساد به عنوان يك تشكل غيرسياسي و مستقل در سال 2003 تاسيس و سازمان بازرسي كل كشور نيز از ابتداي تشكيل اين انجمن عضو آن بوده و در كليه اجلاس هاي ساليانه ، مجامع عمومي و سمينارهاي انجمن مزبور حضور فعال داشته است.

كمك به مقامات براي مبارزه عليه فساد و تسهيل تبادل اطلاعات و تجربيات ميان اعضاء، توسعه و ترويج معيارهاي پيشگيري از فساد و تقويت، افزايش سرعت و كارايي همكاري‌هاي بين‌المللي درجهت ايجاد ارتباط مستقيم ميان كشورها در امر مبارزه با فساد از جمله اهداف موسسان اين انجمن است كه از طريق برگزاري كنفرانس و اجلاس عمومي سالانه و همچنين سمينارهاي علمي امكان‌پذير مي‌شود.

نهادها و سازمان‌هايي كه به تنظيم قواعد و مقررات پيشگيري از جرايم مرتبط با فساد و سازمان‌هايي كه به انجام اقدامات قبل از رسيدگي و يا تحقيق در زمينه مبارزه با فساد اقدام مي‌کنند در اين انجمن عضويت دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار