استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر پرهیز سیاسیون از افراط و تفریط گفت: استفاده از نیروهای میانه رو و متعدل طیف های سیاسی در بخش های مختلف دستور صریح رئیس جمهوری است.

قاسم سلیمانی، در جمع اعضای ستادهای دکتر روحانی در شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: خط مشی مدیریت استان چهارمحال و بختیاری، خط مشی دولت اعتدال است، بنابراین در چیدمان مدیران از اصولگراهای معتدل و اصلاح طلبان معتدل استفاده می شود.
وی یادآور شد: در سال های اخیر برخی تندروی ها باعث تورم، افزایش نرخ بیکاری، کاهش درآمدها و ستاره دار شدن برخی دانشجویان شده و مردم ازتندروی خسته شده و خواستار اعتدال و نشاط اجتماعی هستند.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: بنابراین دولت یازدهم برای بازکردن بن بست ها، شکستن تحریم ها، مذاکره با دنیا و مذاکره برای آشتی ملی با شعار اعتدال و امید آمده است.
وی افزود: اگرچه من استاندار اصلاحاتی هستم اما استاندار اصلاح طلبان یا یک قوم خاص نیستم و سعی می کنم با نگاهی جامع به مسائل، همه مسائل را در پیوند با همدیگر ببینم.
سلیمانی دشتکی، با تاکید محوریت توازن منطقه ای و سند آمایش سرزمین در چیدمان مدیران افزود: افراد کارآ، با تجربه و توانمندی که از منافع استان دفاع و دولت تدبیر و امید را قبول دارند، برای مدیریت قابل استفاده هستند.
وی تاکید کرد: همه طیف های سیاسی باید افراط و تفریط دست بکشند و تنها راه اعتدال را در پیش گیرند تا شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و استان باشیم./س
برچسب ها: نیرو ، معتدل ، افراط ، تفریط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.