اغعضای هیئت مدیره جدید کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران در نخستین جلسه، رییس و نایب رییس خود را انتخاب کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران، در این جلسه مطابق اساس‌نامه کانون نمایشنامه نویسان ایران و با حضور ندا ثابتی به عنوان بازرس جدید این کانون، مسئولیت هر یک از آنان مشخص و تعیین شد که بر اساس آن بهزاد صدیقی به عنوان رییس، محمدامیر یاراحمدی به عنوان نایب رییس، شهرام کرمی به عنوان مدیر امور مالی، افروز فروزند به عنوان سخنگو، آندرانیک خچومیان به عنوان نماینده هیئت مدیره کانون نمایشنامه نویسان در هیئت مدیره خانه تئاتر و سوسن رحیمی به عنوان منشی برای مدت دو سال انتخاب شدند.  

در این جلسه همچنین مقرر شد طبق برنامه‌ریزی‌های هیئت مدیره قبلی این کانون، فعالیت‌هایی همچون انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتشار فصل نامه نمایشنامه، برگزاری نشست‌های "شنبه دوم – شنبه چهارم"، برگزاری جلسات نمایشنامه خوانی هفتگی، برگزاری نشست‌های فلسفه و تئاتر، فعالیت بخش بین الملل و ... همچون گذشته ادامه یابد.

همچنین، این هیئت مدیره به زودی برنامه های دیگر خود را  اعلام می کند.

گفتنی است، در هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون نمایشنامه نویسان ایران، که 18 آبان ماه در خانه تئاتر برگزار شد، محمدامیر یاراحمدی، بهزاد صدیقی، شهرام کرمی، افروز فروزند و آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سلما سلامتی و سوسن رحیمی به عنوان اعضای علی‌البدل  این هیئت انتخاب شدند.
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار