مدیرکل پست استان اردبیل گفت: ترافیک مرسوله‌های صادره از استان اردبیل امسال از مرز 2 میلیون و 93 هزار مرسوله گذشت.

احمد عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در همین مدت ترافیک مرسوله‌های وارده به استان اردبیل نیز 2 میلیون و 537 هزار مرسوله بوده است که انتظار می‌رود با توجه به حجم مرسوله‌های وارده این تعداد بالاتر از رقم 3 میلیون مرسوله سال گذشته باشد.

وی سرانه پستی را در استان اردبیل به ازای هر نفر جمعیت استان در یک سال گذشته حدود پنج مرسوله اعلام کرد و گفت: امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه این تعداد به هشت مرسوله برسد.

مدیرکل پست استان اردبیل تعداد نامه‌های عادی توزیع شده در استان اردبیل را یک میلیون و 652 هزار مرسوله و قبوض تلفن همراه را 580 هزار مورد اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال در بخش پست پیشتاز 235 هزار مرسوله و پست ویژه 49 هزار مرسوله از اداره کل پست استان اردبیل ارسال شده است.

عبداللهی نامه‌های سفارشی ارسالی را 153 هزار مرسوله و امانات داخله را یک هزار و 981 مرسوله اعلام کرد و افزود: در این مدت کارکنان پرتلاش پست استان 5 هزار و 354 کارت سوخت را توزیع کردند تا متقاضیان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی خرید و فروش اینترنتی را یکی از خدمات نوین پستی اعلام کرد و بیان داشت: در این ارتباط پست استان اردبیل با قراردادی که با تعدادی از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بسته است 31 هزار مورد خرید و فروش اینترنتی و ارسال آن به صورت سیستم پست انجام شده که هموطنان در شهرهای مختلف از این خدمات استفاده کنند.

عضو شورای اداری استان در ادامه توسعه و تامین واحدهای پستی از محل اعتبارات ملی و استانی را با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 289 میلیون ریال یادآور شد و اظهار داشت: این امر با هدف توسعه و تقویت آموزش و تربیت نیروی انسانی توسعه فناوری در عملیات پستی و همچنین ساماندهی خدمات پستی در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مرسوله ، های ، صادره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.