فیلم مستند «چله» ازتولیدات مرکزخلیج فارس به بخش مستند داستانی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران « سینماحقیقت» راه یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس، فیلم مستند تلویزیونی « چله» به تهیه کنندگی محمودشاکری و کارگردانی مشترک محمودشاکری و مسعود میرزایی به عنوان یکی ازمنتخبان بخش ویژه داستانی موفق به حضوردر هفتمین دوره جشنواره سینماحقیقت شد.

این مستند روایت دختر و پسر 9 سالهای است که پارچه هایی را از پیرزن و پیرمردی به ودیعه می گیرند و پس از گذشت مدت زمان زیاد وزندگی دور از هم دست تقدیرآن هارا به هم رسانده و باهم ازدواج می کنند و با دیدن پارچه متوجه دوستی دیرینه دوران کودکی می شوند.

مستند تلویزیونی « چله» با مدیرتولیدی علی قریشی، تصویربرداری مسعود میرزایی، صدابرداری امینا ردانی، صداگذاری مهدی بهرامی و تدوین گری مسعود میرزایی و پیمان ستارالعیوب در یک قسمت 25 دقیقه ای تولید شد.

« همین خاک»، «بفرما شیرینی»، «لنج»، «زاپی گو» و«تله تئاتر شب ضربت» از دیگر تولیدات محمودشاکری مستندساز مرکزخلیج فارس است.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران « سینماحقیقت» از 19 تا 26 آذرامسال با شعار چشم حقیقت،حماسه سازان» درتهران برگزارمی شود./س

برچسب ها: راه یابی ، مستند ، چله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.