یک مدرس دانشگاه گفت: در جهان معاصر و در عرصه جنگ نرم، رسانه های مخاطب محور توفیق بیشتری نسبت به سایر رسانه ها دارند.

علی اکبر رائفی پور، در نشست بررسی نقش رسانه های مجازی در جنگ نرم در دانشگاه شهرکرد، میدان جنگ نرم را ذهن و اراده انسان ها دانست.
وی اظهار داشت: افسران جنگ نرم باید سطح معرفت، مطالعات اسلامی، نظارت و توجه به اوضاع کشور را بالا ببرند.
رائفی پور، مدیریت رسانه را نحوه تعامل مردم با رسانه تعریف کرد و گفت: رسانه هایی امروز موفق ترند که مخاطب محور بوده و مخاطبان در برنامه های آنان مشارکت داشته باشند.
مدرس دانشگاه، در خصوص رسانه مجازی گفت: در این رسانه ها مخاطب در یک فضای انتزاعی قرار گرفته و حقایق کتمان می شود.
وی، موفقیت ایران در جنگ نرم را بالا بودن هوشیاری دستگاه امنیتی، مرجعیت شیعی و وجود محبت اهل بیت (ع) در دل مردم ایران دانست.
بررسی نقش رسانه های مجازی در جنگ نرم به همت بسیج دانشجویی شهید علم الهدی دانشگاه شهرکرد در سالن فارابی این دانشگاه برگزار شد./س

 

برچسب ها: رسانه ، مخاطب ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.