بلوک 3 درصدی شرکت سرمايه‌گذاري پارس‌آريان به قیمت پایه هر سهم 2200 ریال، روز شنبه دوم آذرماه در بازار پایه فرابورس عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گروه سرمایه‌گذاری سایپا تعداد 279 میلیون و 458 هزار و 822 سهم معادل 3 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان را به صورت یک‌جا و شرایطی روز شنبه عرضه می‌کند.
 
بر این اساس قیمت پایه هر سهم 2200 ریال اعلام شده و قرار است روز شنبه دوم آذرماه به صورت یک‌جا و شرایطی توسط کارگزاری مفید از طریق بازار پایه فرابورس و بر اساس مقررات بازار سوم عرضه شود.
 
پرداخت حصه نقدی ثمن معامله، معادل 10 درصد ارزش کل معامله به صورت نقد و ارایه یک فقره چک معادل 90 درصد ارزش معامله در وجه فروشنده به تاریخ حداکثر 30 روز تقویمی از تاریخ انجام معامله یا ارایه ضمانت‌نامه بانکی غیرمشروط به تاریخ مذکور طی 4 روز کاری پس از انجام معامله از شرایط واگذاری این سهام اعلام شده است.
 
شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان با 9 میلیارد و 190 میلیون و 800 هزار سهم ثبت شده به‌عنوان شرکت مادر گروه مالی پاسارگاد وظیفه همکاری در تاسیس، ایجاد و راه‌اندازی شرکت‌های زیرمجموعه این گروه مالی را بر عهده دارد و منابع مازاد خود را نیز در سایر فعالیت‌های اقتصادی نظیر سرمایه‌گذاری در سهام بورسی، پروژه‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی به کار گرفته است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار