اتحادیه طلا و جواهر تهران که در هفتم آبان ماه شاهد انتخابات و برگزیده شدن 7 نفر بود، دیروز میزبان هیئت مدیره جدید با ریاست کشتی آرای شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد وفادار که نزدیک به 18 سال در اتحادیه طلا و جواهر تهران حضور داشت، روز گذشته از این اتحادیه خداحافظی کرد و کلید آن را به محمد کشتی آرای سپرد.

براساس این گزارش، بعد از انتخابات هفتم آبانماه که با حضور گرم اعضای صنف طلا و جواهر برگزار شد 7 نفر به اتحادیه طلا و جواهر راه یافتند که در روز گذشته همراه هیئت مدیره قدیم در ساختمان اتحادیه طلا و جواهر تهران با حضور مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی اکبری ( دبیر مجمع امور صنفی تولیدی و خدماتی فنی) و جعفری نیا( رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه ها) گرد هم آمدند تا مقدمات انتقال به هیئت رئیسه جدید انجام شود.

بر اساس این گزارش، محمد کشتی آرای که سمت ریاست اتحادیه کشوری را بر عهده دارد، در انتخابات داخلی سکان اتحادیه طلا و جواهر تهران را نیز به دست گرفت.

گفتنی است، آیت محمد ولی و مهدی طاهر حکاک به عنوان نائب رئیس اول و دوم این اتحادیه و مسعود یزدانی به سمت دبیر، علی شاهین نقره چی به عنوان خزانه دار و محمود قبه و داوود سلیمانیان در جایگاه بازرسی اول و دوم در این اتحادیه مشغول به فعالیت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار