امروز با نفوذ هوای سرد به شمال شرق کشور بویژه در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی کاهش دما بین 8 تا 15 درجه دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی فعالی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و طی این مدت در مناطق مستعد تحت تاثیر سامانه فوق رگبار و رعد و برق، وزش باد، ریزش تگرگ و در مناطق سردسیر و مرتفع کولاک برف دور از انتظار نیست و همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج و طوفانی خواهند بود.

براساس این گزارش، امروز"چهارشنبه 29 آبان ماه 92" بیشترین فعالیت سامانه بارشی در تمام نیمه غربی، مرکز و خلیج فارس، فردا در استان های جنوبی، مرکز و خلیج فارس و جمعه در استان های جنوبی، جنوب شرق و شرق کشور و روز شنبه از میزان بارش باران کاسته می شود و تنهابارش های پراکنده در مناطق شرق رخ می دهد.


لازم به ذکر است، بانفوذ هوای سرد به سواحل جنوبی دریای خزر، بارش باران و برف و وزش باد و کاهش قابل توجه دما در سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی رخ می دهد و بطور متناوب امروز ادامه خواهد داشت ولی از فردا ضعیف شده و بطور پراکنده تا جمعه در این مناطق ادامه خواهد داشت همچنین امروز با نفوذ هوای سرد به شمال شرق کشور بویژه در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی کاهش دما بین 8 تا 15 درجه دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری و رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار