درجلسه عصر سه شنبه ۲۸ آبان سلامت مواد غذایی با حضور مسئولان سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو بررسی شد.

عبدالرحمان رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌ وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در جلسه۲۸ آبان  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان استاندارد  برگزار گردید شبهات و نگرانی های پیرامون سلامت مواد غذایی موجود در کشور از سوی نمایندگان مطرح شد.

وی با بیان اینکه مدتی است سلامت مواد غذایی با اما و اگر های فراوان همراه شده است خاطر نشان کرد: تضمین سلامت مواد غذایی از سوی مسئولان مربوطه که در قانون برنامه پنجم توسعه نیز مطرح بوده امروز مورد توجه نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: قرار شد به زودی در این باره مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان نیز برای ارایه پاره‌ای توضیحات در خصوص شایعاتی مبنی بر واردات و تولید برنج‌های آلوده در کشور در کمیسیون حاضر شوند.

وی یاد آور شد:در این جلسه مسئولان وزارت بهداشت قول دادند با توجه به حساسیت موضوع سلامت مواد غذایی نظارت دقیق بر کیفیت گوشت‌های مورد استفاده در کالباس و سوسیس را افزایش دهندو در اسرع وقت گزارش مربوطه را به این کمیسیون ارائه دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوسیس ، مجلس ، کالبلس ، غذا ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۱۲:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۰۶:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلامت مواد غذایی :با مشارکت مردم وهمکاری بین بخشی =
محصولات کشاورزی ودامی سالم وارگانیک وبهداشتی + اموزش نیروی انسانی متخصص کاربردی+ابزار وضنعت سالم واستاندارد + محیط سالم وبهداشتی
از کاشت برداشت فراوری بسته بندی تولید عرضه
رعایت زنجیره سرما استاندارهای سلامت WHO
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
یه موسسه وابسته به National Geographic اقدام به برگزاری نظرسنجی درباره نام خلیج فارس کرده که تا لحظاتی پیش نام جعلی "عربی" پیشتاز بود.
لطفا شرکت کنید و بعد از زدن گزینه ی خلیج فارس ایمیل خودتون رو در قسمت پایین بنویسید و رای خود را ارسال کنید
http://www.persianvsarab.com/
آخرین اخبار