از امروز سوالات خود در زمينه "سینوزیت" را از ما بپرسيد تا پاسخ آن را از "متخصصان" جويا شويم.

گروه کلينيک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به کليه سوالات کاربران در خصوص بيماريهاي مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما مي توانيد سوالات خود را در اين قسمت مطرح نمائيد. 
 
از امروز تا يک هفته سوالات خود در رابطه با "سینوزیت" را براي ما ارسال کنيد تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

گفتني است شما مي توانيد پاسخ سوالات خود را يکشنبه هفته آينده 92.09.03 ساعت 16 بر روي سايت باشگاه خبرنگاران مشاهده نماييد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من28 سال دارم و از6 سالگی به دلیل الرزی به سینوزیت عفونی گرفتارم.بعد از اسکن در 8 سال پیش سفیکسیم خوردم اما به دلیل مشکل کبد دیگر نمی توانم انتی بیوتیک بخورم .ترشحات و سرماخوردگی های مکرر امانم را بریده.لطفا بگویید جه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
جواب سؤالات ما در مورد سينوزيت نداديد !
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۴۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
سلام آیا سینوزیت ارثی است ؟ و به فرزندان منتقل می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین جعفریانی
۲۰:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام من از 10سال قبل سینوزیت دچارشدم وبعد ازان درزمستان هردو ماه فقط گلو چرک کرده وفقط باامپول پنی سیلین خوب میشم تمام کپسولهای انتی بیوتیک رانیزخوردهام ایا راه درمانی داردوایابابرداشتن لوزه چرک گلو خوب می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
آیا تخلیه سینوس توسط زالو برای درمان سینوزیت فایده دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
امين
۱۳:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
هر چند وقت دچارسردرد شديدي ميشم كه تا بالا نياورم سردردم خوب نميشود به نظر شما اين سردرد ما چيه؟
Iran (Islamic Republic of)
safdegh
۱۲:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام
من سینوزیت دارم و وقتی که سرما و باد به سرم میخوره پیشانی ام درد شدیدی میگیره
سوالم این هست که چه کاری برای بهبود سینوزیتم باید انجام بدهم؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۱:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سردردهای چشمامو درد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۰۸:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام
من سردرد در ناحیه چپ سرم دارم و چشمانم عفونی شده و بسیار متورم و باد کرده است سینوزیت دارم نمیدانم چه کنم که عفونت چشمانم خارج شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
ببخشید من چند سالی میشه برخورد سرما و باد به پیشانیم باعث دردی در قسمت شقبقه هام میشه و در طول سر درد نور لامپ کم مصرف خیلی آزارم میده .آیا من سينوزيت دارم؟ راه درمانش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۰:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام
گاهی اوقات صبح ها با سردرد ازخواب بیدار می شوم.این درد از ناحیه پشت سر بالای گردن شروع شده و تا پیشانی وابروها ادامه پیدا میکند.این درد تا ساعت ها ادامه پیدا میکند.میخواستم بدانم ایااین مشکل به سیتوزیت مربوط می شود.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام پیشانی من متورم شده آیا درمانی وجود دارد؟؟؟
تو رو خدا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نيكخو
۲۲:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سينوسهاي دو طرف دماغ من با كمترين باد ميگرد و شروع به ريز آب ميكند، ريزش اوليه، شديد است و حدود نيم ساعت طول مي كشد. تا اينكه از شدت آن كاسته شده و آب بين دو لايه پوست داخلي و خارجي جمع مي شود و تنقس از دماغ براي من غير ممكن مي گردد. در هنگام خواب نيز وقتي به يك طرف مي خوابم آب در آن قسمت جمع شده و از قسمتي كه بالا قرار گرفته كمي تخليه ميگردد و سوراخ آن قسمت از دماغم تا حدودي باز مي شود. ضمناً سردرد ندارم. خواهش مي كنم اگر ممكن است راهنماييم كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۲:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام
چندین ساله که من سینوزیت مزمن همراه با آلرژی (به گرد و خاک) دارم و اگر کمی شرایط نامساعد باشه سرفه های زیاد به همراه خلط در ببینی و گلو و از بین رفتن حس بویایی همراه میشه ، قرص چرک خشک کن و ضد حساسیت (مثل زادیتن و سریتیزن) باعث میشن بهتر بشم اما بیماری من علاج قطعی پیدا نمیکنه ! راه چاره چیه ؟ آیا همیشه باید قرص بخورم ؟!!
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار
۲۲:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
من شقيقه هام هميشه درد مي كنه ايا سينوزيته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
باسلام من 17ساله ا م ایا سینوزیت من درمان میشود من ازکوچکی سینوزیت دارم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
بوی بد دهان که از سینوزیت است،آیا درمان دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام من صبحها معمولا تو گلوم خلط هست که دکتر بهم گفته سینوزیت هست می خواستم ایا واقعا درست هست؟برای کاهش این مورد و سر دردهایی که معمولا تو سرما بسراغم میاد چه با ید بکنم ؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۹:۰۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام من حدود 40 سال سن دارم سالها است که خلط پشت حلق دارم ودر زمستان این حالت شدید تر میشود وهمیشه دچار گرفتگی بینی میباشم وگاهی در شبها انقدر این حالت شدید تر میشود که در خوابینم دچار مشکل میشم بس از اسکن دکتر اعلام کرد که دچار پلیپ هستم سوالم اینکه ایا عمل پلیپ این مشکلات را رفع میکند وایا ممکن است که دچار عود مجدد شوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
جهت درمان گیاهی سینوزیت 100% امتحان شده :روغن سیاه دانه را به مدت 40 شب هر شب دراز کشیده یک قطره داخل هر سوراخ بینی بچکانید طوری که کاملا به ته حلق برسد واین عمل بایستی هرشب تا40 شب تکرار شود وحتی یک شب فراموش نشود .هر روز صبح ترشحات زیادی را حل کرده واز راه دهان وبینی دفع میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام. من 5-6 سال است که سینوزیت آلرژیک دارم.قبلا فقط فصل بهار و پاییز اما مدت 2 سالی هست که در تمام سال مشکل عطسه و ترشح سینوس و سردرد های شدید را دارم و تقریبا هیچ حس بویایی ندارم.نظر دکتر سینوریت مزمن بود و در آندوسکوپی که انجام شد پولیپ هم مشاهده شد که دکتر جراحی را توصیه کرد.الان چند ماه است که اصلا حس بویایی ندارم اما از جراحی میترسم و ضمنا کسانی که جراحی کرده اند بهبود کاملی نیافته اند و همچنان مشکل دارند.من نیز از آنجایی که علت بیماریم آلرژی است نمیدانم با جراحی مشکلم حل میشود یا نه.لطفا راهنماییم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد پوركريمي
۱۵:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام من هم مثل دوستان اين مشكلات دارم (سر درد , موتورسواري , حمام رفتن , باد خنك و....) بعلاوه دوستان من ميگرن هم دارم كه وقتي بخاطر سينوزيت سردرد ميگيرم خيلي شديدسردردهم ميگيرم و چشمانم خيلي خيلي دردميگيره و ..... .
خواهش ميكنم كمكم كنين واقعا عاجز شدم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
مهمترین عوامل بوجود آمدن سینوزیت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن 1431
۱۳:۰۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
گاهی اوقات در دهان خود اجساس ریزش چرک و بوی بدمیکنم وفکر میکنم عفونت مجاری سینوسی در دهانم تخلیه می شود این اتفاق ممکن است چند ماهی و یا یک ماه اتفاق بیفتد آیا چرب کردن پیشانی با سالیسیلات و پمادهای گرم کننده در سینوزیت موثر است یا خیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۲:۳۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
باسلام،
من همیشه خلط گلو دارم و بسیارآزارم میدهد، مخصوصا" هنگام صبح . با برخورد نسیم کوچکی به صورتم آبریزش بینی دارم و مرتب عطسه میزنم . البته کمی انحراف بینی دارم.لطفا" راهنمایی بفرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
آیا با زالو درمانی سینوزیت تخلیه و خوب می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۲:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام-حدود هشت ماه عفونت فکی سینوس مزمن داشتم که عمل کردم (سرما خورگی وخلط پشت حلق داشتم) که دوتا سوارخ ویه برش زیر لب زد وتاالان دارم با سرم غیر خوراکی هر روز هر 4ساعت بینیمو تمیز میکنم که وقرص ضد حساسیت زادتین وقرص جوشان acc مصرف میکنم دکتر گفت تا زمانی که اینجا زندگی میکنی (ابادان) باید این قرصها رو مصرف کنی خیلی خسته شدم از خوردن دارو ایا با این روش سینوسم خوب میشود ودیگر بر نمی گیردد ما الان خلط پشت حلق دارم نسبت به بهتر شدم ودکتر بهم گقت نباید اب سرد بخورم چون سینوزیست برمیگردد ایا سینوزیت درمان قطعی داردبا تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام من چند سالی هست که سینوزیت دارم و هرموقع که سرما میخورم گلویم مرتب خلطی میشود و همیشه خلط دارم دکتر هم که مراجعه میکنم اموکسی کلاو تجویز میکند ولی تا حدودی بهتر میشود ولی کاملا از بین نمیرود خوهش میکنم راهنمایی بفرمایید ایا داروی قطره دکتر نیکوصفت موثر هست ؟ ایشان تاکید میکنند که با استفاده از این دارو صددرصد سینوزیت درمان میشود ایا واقعا همینطور هست با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۰۹:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
دخترم ازابتدای پاییز دچارسرماخوردگی شده وهنوز بهبودی کامل پیدانکرده دوباره بیمار میشود دکترهم رفته ام که گفته اند حساسیت است ودرگرافی جدید کمی سینوسهایش متورم بوده ودکترگفت اشکال نداردوبرایش اسپری بینی وقرص کلرامینوفن وکپسول استنشاقی نوشت ولی برای تورم سینوسها چیزی ننمشت حالا باد برایش چه کنم زیراوقتی سرماخوردگی می گیرد خیلی لذیت می شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
لطفا درباره ی سینوزیت مزمن آلرژیک توضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۳:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام.بنده مبتلا به سینوزیت هستم و علاوه بر مشکلات رایج این بیماری به شدت به آلودگی هوا حساسیت دارم به طوری که وقتی از مرکز شهر عبور میکنم با سردرد شدیدی مواجه میشوم و یا وقتی در ماشینی مینشینم که تا اندازه ای دود آن به داخل اتاق ماشین نفوذ میکند.
لطفا پاسخ دهید که آیا سردرد ناشی از دود میتواند ارتباطی با بیماری سینوزیت من داشته باشد؟ ( allahyari39@yahoo.com)
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۰۱:۴۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام من از 14 سالگی تا الان که 38 ساله هستم همیشه گلویم ترشح یا خلط دارد ، همیشه درون گوشهایم خارش دارد ، گوشه چشمام موقعیکه از خواب بیدار میشم اندکی عفونت دارد . البته جدیدا هنگام موتورسواری ،باد که به پیشونیم میخوره بعدش بدنم کوفته میشه و یکی دوبار هم تب و لرز کردم و بالای چشمام شدیدا درد میکرد . آیا اینها نشانه سینوزیت است یا بیماری دیگری است؟
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۰۱:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
با سلام موردی که مطرح میکنم شاید خیلی عجیب ونادر باشد درد گونه و گاسه چشم چپ دارم گوش چپم هم گاهی دچار درد وگرفتگی می شود در مجرای بینی ( مجرای سمت چپ)خیلی وقتها احساس درد بصورت تیر کشیدن تا انتهای گونه چپ دارم گاهی دردهای بسیار شدید چشم وسر در قسمت نیمکره چپ همراه با تهوع استفراغ دارم نکته متفاوت اینجاست گاهی به همراه این دردها سمت راست بدنم بی حس می شود و دوبار هم قدرت تکلمم دچار مشکل شده یک بار هم قادر به خواندن مطالب کتاب نبودم mriانجام دادم ضایعه مغزی نبوده آیا ربطی به سینوزیت داره (ترشحات خونی از مجرای بینی سمت چپ ترشحات شفاف از پشت حلق چرک دائمی سفت شده از لوزه سمت چپ هم دارم)تشخیص شما چیست وچه درمانی باید دنبال کنم سپاس
Spain
آمنه
۰۱:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
سلام

سر درد شدید و خلط پشت حلق باعث شد ب پزشک گوش و حلق و بینی مراجعه کنم و تحت درمان قرار بگیرم
سرم شست و شو و دو دوره سفکسیم مصرف کردم الان بعد از خوردن 4 بسته سفکسیم 400 بدنم ضعیف شده و احساس رخوت دارم درحالیکه سر درد و خلط گلوم که گاهی سیاه رنگه هنوز بهبود نیافته
باید چ کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۰۰:۵۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
ايا سينوزيت درمان قطعي دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
داروی انتخابی برای سینوزیت مزمن چیست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
کدام گیاهان برای بخور مناسب هستند آیا بخور تاثیری دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۲۱:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
گذاشتن کلاه چقدر در بهبود سینوزیت تاثیر دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد افکنده
۲۱:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام
چندین سال است که مرتبا در ناحیه پیشانی بخصوص بالای بینی و روی کاسه چشم، درد شدید دارم که اکثرا بعد از خواب بعداز ضهر شروع می شود و تا آخر شب یا نیمه شب ادامه می یابد و در صورت تحمل این درد امکان تسکین خودبخودی بدون استفاده از مسکن ها وجود دارد اما گاهی اوقات این درد بسیار شدید و همراه با رنگ پریدگی و حالت تهوع می باشد و هیچ زمانی این سردرد ها تا صبح ادامه ندارند. قبلا نیز سی تی اسکن انجام داده ام اما پزشک متخصص درمان خاصی ارایه نکرده است و این سردرد ها همچنان به قوت خود باقی است همچنین خلط پشت حلق نیز به رنگ شفاف همیشه وجود دارد که گاهی اوقات قرمز رنگ نیز می باشد.
حال می خواهم بدانم که چگونه می توانم از این سردرد ها که زندگی ام را مختل کرده ، رهایی یابم آیا ممکن است با عمل جراحی برطرف شود، لطفا نام پزشکی متخصص در زمینه جراحی سینوس ها که بتواند به من کمک کند را معرفی نمایید. با تشکر فراوان
سن 32 سال
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۱:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام -از کجا بفهمیم که سینوزیت داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
با اجازه آقا دکتر من میخوام جواب اینو بدم .
به نام خدا
اگه تا حالا نفهمیدی که سینوزیت داری یقیناً سینوزیت نداری.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام
فرزند من که اکنون ده ساله است ، چند سال پیش مبتلا به سینوزیت شد و پس از مدتی درمان شد. به علت اینکه پوشیدن دایمی پیشانی و گونه ها برای فرزندم مشکل است بیماری او هر از گاهی عود می کند . آیا روشی وجود دارد که برای همیشه از شر بیماری خلاص شود یا خیر؟ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید.
در نیمکره راست پیشانیم (روی ابرو) بعضی اوغات درد شدیدی حس میکنم. میخواستم بدونم من سینوزیت دارم؟ هر چند که از وسیله نقلیه مثل موتور استفاده نمیکنم! راه درمانش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا محمدی
۲۰:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام من سینوزیت دارم دکتر گفته دو تا میکروب در داخل پیشانی سرت هست که باعث ایجاد خلط می شود واین خلط به داخل حلق می رود ومن به دارو و قرص حساسیت دارم وعوارض برایم دارد لطفا با راهنمایی دقیق کمکم کنید
-
علی ک
۱۸:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
معمولا یک بینی همیشه کیپ است .صبح که بیدار می شوم در انتهای حلقم خلت جمع شده ودفع می شودبه رنگ سفید کدر
در طول روز نیز بطور مرتب 3یا4 دفعه در ساعت این کار تکرار می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۸:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
دختر8ساله ای دارمو ازتولد تاحالا مخصوصا3ساله انواع انتی بیوتیکهای قوی باتجویزدکتر روخورده:به اسم درمان سینوزیت والرزیکه اسم هم پیداکرد!بدنش به انتی بیوتیک مقاوم شده بجای درمان عوارضی مث تب وبدترشدنش پیداشد!
چراباتمام مراقبتها سینوزین ودرپی ان سردردوسرفه اسمی خوب نمیشه؟خسته شدموشمابگید چیکارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام.من 37 ساله از حدود 17 سالگی دچار سینوزیت مزمن شدم. حدود 12 سال پیش بدلیل انحراف بینی و پولیپ که حس بویاییم را نیز از بین برده بود، عمل بینی انجام دادم .تا حدود یک سال پس از عمل مشکل برطرف شد ولی مجددا حس بویایم ضعیف و ضعیفتر شد و ازبین رفت. می دانم که علت عود پولیپهاست. هم اکنون 5 سال است از اسپری های استوئیدی بینی مانند فلوکسینایز ، رینوکورت و... استفاده می کنم . که در صورت استفاده با دوز بالا از آنها بویاییم مقطعی بر میگردد. می خواستم بپرسم استفاده مداوم از این اسپریها تا چه حد و چه نوع ضرری دارد ؟ و غیر از جراحی مجدد و برداشتن پولیپ ها آیا راهکار بهتری برای درمان بویایی ام وجود دارد ؟ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
یوسف لیاقی
۱۷:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام و احترام
حدود 10 سال پیش بخاطر سینوزیت جراحی داشته ام.
هر زمان دچار سرماخوردگی می شوم بعلت عفونت سینوسها بیماری ام بسیار سنگین میشود. اما اخیراً بعد از گذشت حدود 10 روز از بهبود ظاهری سرماخوردگی دچار درد شدید در ناحیه پیشانی شدم و این درد تا سه روز قطع نشد تا اینکه نیمی از صورتم دچار درد و التهاب شد و با مراجعه به پزشک و تزریق همزمان آمپول دیکلوفناک و دگزا کمی بهتر شدم. خواستم در خصوص این مورد جدید و علت آن توضیح بفرمایید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۶:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سوال: زمانی که سر من در معرض هوای سرد یا خنک به مدت تقریبا بیش از یک دقیقه قرار گیرد . بعد از مدتی شروع به سنگین شدن و درد بسیار مختصر میشود که به مرور زمان این در بیشتر می شود بعد از گذشت 5- 6 ساعت سردرد شدید در منطقه پیشنانی و کمی بالاتر از پیشانی ایجاد می شود که دیگر توان هیچ فعالیتی را ندارم که باید یک قرص بروفن یا ژلوفن بخورم و حداقل یک ساعت استراحت کنم تا خوب شوم . که معمولا ماهی یک یا دو بار این اتفاق می افتد . و بیشتر اوقات آب ریزش بینی بسیار مختصری هم ایجاد می شود آیا این سینوزیت است؟درمان آن چگونه است تا دیگر دچار این سردرد شدید نشوم ؟ موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
باسلام
میشه در مورد سینوزیت توضیح بدید و بگید از کجا بفهمیم سینوزیت داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا حسینی
۱۵:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام

خواهشمند است چنانچه اگر درمانی بدون استفاده از آنتی بیوتیک هست را جهت اطلاع ارائه دهیدو از لحاظ بار مالی آن نیز توضیحاتی را مبذول فرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
با سلام
همیشه از قسمت راست گلوم چرک های خشکی بیرون میاد که خیلی هم بدبوست این میتونه از سینوزیت باشه؟ البته وقتی سرم در معرض باد و یا هوای سرد قرار میگیره قسمت جلوی پیشانیمم درد میکنه .ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
جعفر قنبری
۱۴:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
آیا تداوم بیماری سینوزیت میتواند در دراز مدت موجب بروز بیماریهای آلرژیک مثل آسم گردد .
Iran (Islamic Republic of)
سعیدسیفی فرجاد
۱۴:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سردردهای مزمن بلافاصله بعدازکوچکترین نسیم اذیتمان میکند،پارسال برج 4عمل کرده ام،حمام رفتنم هم خیلی سخت شده،5ساعت بعدازهم بایدبیرون نروم چه کنم تابهبودیابم،بعدا عمل هم بدترشده ام؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر امینی
۱۴:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام 26 ساله هستم .حدود یک ساله که دچار سر دردم .گهگاهی گلودرد دارم و اغلب اوقات اخلاط خونی از بینی خارج میشه گاهی اوقات این سر دردها تا سه روز ادامه پیدا می کنه ولی خیلی کم عطسه می زنم .لطفا راهنمایی کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۲:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
من حتی در زمانی که سرما هم نخورده ام از بینی ام خلط زیادی میاد عکس هم گرفتم دکتر گفته سینوزیت نداری البته کمی انحراف بینی دارم لذا باید هر 1 ساعتی بینی ام را تمیز کنم که زجر آور است لطفا دلیل این موضوع چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
سام صبوري
۱۲:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام من چند سالي ه كه موتور سوار ميشوم. اگر به صورت من باد بخوره سردرد ميگيرم كه از پيشاني شروع شده و به وسطهاي سرم ميرسه البته با خوردن مسكن خوب ميشه. آيا بنظر شما سينوزيت دارم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سلام
پیشانی و بالای ابروهایم متورم شده وچهره ام را بسیارزشت کرده چکارکنم؟
سینوزیت خفیف دارم همراه باسردردهای مقطعی آیاراهی برای بهبود حالت ظاهری پیشانیم وجود دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
منم همین مشکلو دارم تو رو خدا راهنمایی کنید
آخرین اخبار