نمایشگاه و اکسپوی فروش آثار هنری با عنوان "50 – 50" به همت محسن جودی و با همکاری خیریه بهنام دهش پور از اول آذر در نگارخانه بوستان برج آزادی افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، در این اکسپو حدود 100 تابلو از آثار 50 هنرمند برجسته و تراز اول هنرهای تجسمی کشور در سبک‌های نقاشی، خوشنویسی، تذهیب، نقاشی-خط، مینیاتور و حجم به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

مراسم افتتاحیه روز جمعه اول آذر از ساعت 15 آغاز شده و در آن تعدادی از هنرمندان و خالقان آثار حضور خواهند داشت و سروژ باسقیان و خانم امدادیان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عواید حاصل از فروش این آثار به صورت 50 – 50 به هنرمندان خالق اثر و موسسه خیریه بهنام دهش پور به نفع کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

محسن جودی برای اولین بار است که در داخل کشور اقدام به برگزاری حراج آثار هنری کرده و اکسپوی بعدی وی قرار است در فرهنگسرای نیاوران برپا شود.

نمایشگاه و اکسپوی فروش آثار هنری با عنوان "50 – 50" به همت محسن جودی و با همکاری خیریه بهنام دهش پور از اول آذر به مدت 3 روز در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار