ملی پوش نوجوان کشورمان قول کسب مدال در مسابقات قهرمان کشوری جت اسکی را داد.

پارسا خاتمی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فعالیت در رشته‌ی جت اسکی را از سن 10 سالگی با تمرین در کیش و همچنین استان مازندران به همراه والدینم به صورت تفریحی آغاز کردم.

ملی پوش و نایب قهرمان کشور ادامه داد: پس از 6 ماه از فعالیت حضورم در جت اسکی از شهریور سال 91 به‌صورت جدی تمرینات خود ر آغاز کردم تا پس از تمرینات مستمر و تلاش‌های خود و همچنین حمایت‌های مسئولان جت اسکی و پدر و مادرم موفق به کسب مقام دوم در مسابقات قهرمان کشوری استان مازندران شدم.

خاتمی‌پور تصریح کرد: در مسابقات قهرمان کشوری 5 ورزشکار به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت موفق به کسب مقام دوم شدم.

ملی پوش جت اسکی ادامه داد: درحال حاضر در ادامه هفته تمرینات خود را انجام دهم تا در رقابت‌های آتی شرکت کرده و مقام کسب کنم البته تاکنون از تاریخ و زمان دقیق مسابقات برون مرزی اطلاع ندارم اما تمرینات خود را انجام می دهم تا شرایط آرمانی و ایده آل خود را حفظ کنم.

وی افزود: از آمادگی جسمانی و روحی مناسبی برخوردار هستم و منتظر اعلام داوود سلیمانی، رئیس انجمن جت اسکی جهت حضور در مسابقات هستم. در صورت حضور در مسابقات جز سه نفر اول رقابت‌ها خواهم بود.

خاتمی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر والدینم، رئیس انجمن جت اسکی نیز از من حمایت می کنند و امکانات مورد نیاز را در اختیار من قرار داده‌اند البته امکانات درحد معمول بوده است. داوود سلیمانی همه‌ی تلاش خود را در جهت رفع نیازهای ورزشکاران جت اسکی به کار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار